7 tipov, ako uspieť na trhu budovaním autentickej značky

budovanie autentickej značky

7 tipov, ako uspieť na trhu budovaním autentickej značky

Poznáte to: Chcete zaujať, vzbudiť dôveru v očiach potenciálnych klientov. Preskúmate, ako na to ide konkurencia. Máte pocit, že čím väčšia firma, tým dôveryhodnejšia inšpirácia.

Zažila som to neraz: klient príde zo zahraničia s odfoteným bilboardom propagujúcim mobilného operátora a chce ho aplikovať na svoju reklamu na výrobu nábytku. Alebo slová iného klienta: „Keby konkurencia mala nejakú dobrú reklamu, tak ju môžeme opajcnúť, ale nemá…“

Chvalabohu 🙂

Celý náš článok si môžete prečítať na blogu Denníka N

celý článok
Alena Mazánová

Dávny fluktuant, teraz však najlepší lojálny pracovník, lebo z vlastnej firmy sa ťažko odchádza. A tak som verná vlastnému štúdiu už 20 rokov. A aby nebola nuda, tak objavujem. Maličkosti aj nové objavy vedy. Učím sa. A učím. Stále niečo. Momentálne maľovať maky.

Žiadne komentáre

Odoslať komentár


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.