Diskutovali sme na konferencii Marketing Live 2018

Firmy v posledných rokoch zabudli na vlastné budovanie značky. Vyhráva krátkodobý marketing s rýchlym efektom a rýchlym ziskom. Marketingoví riaditelia veľkým firiem a zástupcovia reklamných agentúr preto diskutovali na tému krátkodobosti a dlhodobosti v marketingu. Alena Mazánová bola za CUBE studio tiež prizvaná do panelovej diskusie. Dôležité je nepozerať sa na...

Natrieť sa zemiakovou kašou? Prečo nie?

Žijeme v období iracionálneho a prudko náhodného „umenia“ Facebooku.  Z večera do rána dokážete vyvolať mániu  absurdnou udalosťou na sociálnej sieti. Čím bizarnejšiu vec vypustíte, tým máte väčšiu šancu na úspech. Aktuálne dominuje na Facebooku zakladanie dadaistických udalostí, ktorých sa môžete slobodne zúčastniť, ako napríklad Behanie s nožničkami okolo...

Najatraktívnejší zamestnávatelia

10 znakov najatraktívnejších zamestnávateľov

Najatraktívnejší zamestnávatelia na svete majú spoločné znaky. Aké sú to? Spoločnosť Universum, ktorá je globálnym lídrom v employer brandingu, každoročne skúma spoločnosti a ich vlastnosti, ktoré priťahujú najväčšiu pozornosť talentov a absolventov škôl v prieskume s názvom Najatraktívnejší zamestnávatelia na svete. Na základe prieskumu zostavuje rebríčky top...

employer value proposition

Objavte Employer value proposition

EVP (Employer value proposition – kľúčová hodnota pre zamestnanca) – je dôležitým pojmom v employer brandingu. Je obdobou výrazu USP (Unique selling proposition – jedinečný predajný argument), ktorá sa používa v marketingu a odpovedá na otázku, prečo by si mal zákazník kúpiť práve tento produkt. Obdobne to...