Najatraktívnejší zamestnávatelia

10 znakov najatraktívnejších zamestnávateľov

Najatraktívnejší zamestnávatelia na svete majú spoločné znaky. Aké sú to? Spoločnosť Universum, ktorá je globálnym lídrom v employer brandingu, každoročne skúma spoločnosti a ich vlastnosti, ktoré priťahujú najväčšiu pozornosť talentov a absolventov škôl v prieskume s názvom Najatraktívnejší zamestnávatelia na svete. Na základe prieskumu zostavuje rebríčky top...

employer value proposition

Objavte Employer value proposition

EVP (Employer value proposition – kľúčová hodnota pre zamestnanca) – je dôležitým pojmom v employer brandingu. Je obdobou výrazu USP (Unique selling proposition – jedinečný predajný argument), ktorá sa používa v marketingu a odpovedá na otázku, prečo by si mal zákazník kúpiť práve tento produkt. Obdobne to...

employer_branding

3 kroky k získaniu talentovaných zamestnancov

Značka zamestnávateľa (employer branding) je v poslednej dobe veľkým trendom. Pracovný trh spustol, každý, kto má o prácu záujem, je zamestnaný. Talentovaní ľudia, ktorí uvažujú o zmene zamestnania, majú možnosť vyberať si z rôznych pracovných ponúk.  Zamestnávatelia sa pretekajú v snahe získať pre svoju spoločnosť nielen vysoko-kvalifikovaných odborníkov, ale nedostatkový...