Sila employer brandingu
So silnou značkou môžete dosiahnuť:
25%

nižšia zamestnanecká fluktuácia

50%

nižšie náklady na náborový proces

zdroj: Universum Global

100%

zvýšenia povedomia o práci

3 kroky k cieľu
Kvalitní a lojálni zamestnanci vo vašej spoločnosti

Nájdeme hodnoty a skutočnosti, ktoré sú pre vašich zamestnancov cenné a atraktívne.

Doručíme ich do myslí vašich potenciálnych zamestnancov a dáme im silný dôvod uchádzať sa o prácu u vás

Udržiavame oheňlebo proces budovania značky nikdy nekončí.

Vykročte a dohodnite si nezáväzné stretnutie
Alena Mazánová nám pomohla definovať našu značku a stanoviť systematický plán komunikácie.

Pre spoluprácu s Alenou Mazánovou a CUBE studiom sme sa rozhodli vďaka odporúčaniam online marketingovejagentúry iFocus, ktorá s CUBE studiom už dlhšie spolupracuje na marketingových projektoch. Nám však nešlo o marketing produktu, ale o employer branding. V prvom rade sme sa chceli zviditeľniť na trhu práce a komunikovať našu zamestnávateľskú značku. Hoci naše zadanie bolo dosť nejasné, Alena Mazánová nám pomohla definovať našu značku a stanoviť si systematický plán komunikácie, ktorý sme postupne napĺňali. Alena venovala nemálo času našim zamestnancom, aby prenikla do našej firemnej kultúry. Potom prišla s výborným obsahom a designom, ktorým prezentujeme našu firmu a zamestnancov. Spustili sme kariérnu stránku (kariera-onsemi.sk), ktorá je výsledkom kreatívneho ducha CUBE tímu a plánujeme ďalšie promo akcie. Naša spolupráca veľmi dobre rozvíja ciele, ktoré chceme dosiahnuť. Oceňujem ich nápady a iniciatívu s akou k celému projektu pristupujú. Teším sa na ďalšie výzvy, ktoré budeme spolu ešte riešiť.

Peter Jurčík

HR Manager, ON Semiconductor Slovakia a.s.

Stiahnite si prípadovú štúdiu

Employer branding je proces budovania značky zamestnávateľa.

Employer brand (značka zamestnávateľa) je identita spoločnosti ako zamestnávateľa. Značka zamestnávateľa nie je logo ani vznešená deklarácia vo vašom manifeste. Je presne tým, čo si o vašej spoločnosti myslia a hovoria vaši zamestnanci – súčasní, bývalí i potenciálni.

Efektívnou komunikáciou zamestnávateľskej značky spoločnosť priláka vhodných uchádzačov tak, ako žiadnym iným nástrojom. Tento cieľ je však dosiahnuteľný iba vtedy, ak spoločnosť komunikuje dôveryhodne a autenticky a identita je atraktívna a relevantná pre svojich zamestnancov.

Alena
Mazánová
employer brand konzultant

Niekedy trvá veľmi dlho, kým nájdete zmysel toho, čo robíte.
Môžem neskromne povedať, že patrím k tým, ktorí mali talent v mnohých oblastiach. Nepovažovala som to však za výhru. Dokázala som byť úspešná ako konzultant v IT spoločnosti, ako vedúca finančného oddelenia aj ako brand manažér v potravinárskom priemysle a neustále som hľadala som to pravé orechové.

Až vo vlastnej firme som zakotvila pri značkách. Je to už 14 rokov, čo sa zúčastňujem na ich tvorbe, marketingu a komunikácii. Počas tých rokov som však vnútorne neustále niečo hľadala.  Značkám som chcela dať ich vyšší zmysel. Tak vznikla séria mojich článkov a rozhovorov na tému zmysluplné značky. Dala som si vznešené ciele vo veľmi konkurenčnom prostredí, kde sú čísla najdôležitejšie.

Vždy ma však moja energia smerovala k ľuďom. Pred niekoľkými rokmi som získala medzinárodne uznávaný certifikát v koučingu s úmyslom napomáhať ľuďom rozvíjať ich potenciál. Naďalej som zostávala pri brandingu. Až keď začala vznikať potreba našich klientov pozrieť sa na značku nielen z pohľadu zákazníka, ale aj s pohľadu zamestnanca, začali do seba zapadať všetky tie rokmi získavané skúsenosti, znalosti, schopnosti a zručnosti. Employer branding je o ľuďoch a nedá sa oklamať. A to ma baví!

Napíšte mi

linkedin ikona

Kontaktujte ma

Alena Mazánová
alena@cubestudio.sk
+421 908 731 353