Ako pritiahnuť a udržať kvalitných zamestnancov? Silná zamestnávateľská značka je dôvodom uprednostnenia jedného zamestnávateľa pred iným. Čo všetko sa pod silnou značkou skrýva a ako ju budovať?
Ak ste sa rozhodli aktívne budovať značku zamestnávateľa, robíte náborové kampane, uvažujete nad tým, ako to robiť lepšie a efektívnejšie, dohodnite si s nami termín jednodenného workshopu, na ktorom vás Alena Mazánová prevedie všetkými krokmi potrebnými k vybudovaniu silnej značky zamestnávateľa.
Základné body celodenného workshopu:
- Značka spotrebiteľa vs. značka zamestnávateľa.
- Čo je to employer branding a HR marketing.
- Čo je EVP – employer value proposition.
- EVP jednotlivých cieľových skupín
- EVP v ľudskej reči a príklady z praxe.
- Prípadové štúdie – employer branding v korporácii a v malej firme.
- Ako začať s komunikáciou značky zamestnávateľa?
- Ako urobiť efektívnu náborovú kampaň?
- Ako napísať a vytvoriť pracovný inzerát, ktorý zaujme potenciálnych uchádzačov?
- Aké chyby robia spoločnosti v komunikácii značky zamestnávateľa?
Termín: dohodou
Miesto: vo vašej spoločnosti alebo kdekoľvek
Počet účastníkov: max. 10
Trvanie: 4 hodiny
Cena: 400 € + DPH
Cena zahŕňa odmenu lektora, pracovné zošity pre účastníkov, cestovné náklady lektora na miesto workshopu v rámci bratislavského a trnavského kraja. Nezahŕňa náklady na prenájom miestnosti.