Employer brand book je súbor definícií značky, ktorý vytvoríme na základe analýzy, rešeršov, výsledkov realizovaných prieskumov, rozhovorov, workshopov. Rozsah sa môže líšiť, ale základom je EVP (Employer value proposition – Jedinečná ponuka zamestnávateľa) rozvinutá v tzv. príbehu a EVP jednotlivých cieľových skupín zamestnancov.
Návrh a produkcia marketingových a reklamných materiálov a aktivít, ktoré zabezpečia naplnenie aktuálnych potrieb spoločnosti, ako je najmä nábor nových zamestnancov. Ide predovšetkým o návrh letákov, brožúr, billboardov a návrhov ideí náborových kampaní v online prostredí, v printových médiách, v outdoore, ale i netradičné formy komunikácie zamerané na miesta, kde sa zdržuje cieľová skupina. Pre úspech marketinových aktivít je potrebná funkčná vlastná platforma, a tou je vlastná kariérna webstránka s kvalitným obsahom.
PR, eventy, CSR aktivity, komunikácia noviniek, úspechov i aktivít zamestnancov na sociálnych sieťach. Zapojenie vlastných zamestnancov, spolupráca s ambasádormi značky. Všetko v súlade s DNA značky zamestnávateľa.
Príbeh začal pozvaním do odbornej poroty od organizátora ankety Najzamestnávateľ rok...
Voľné pracovné miesta, nedostatok vhodných kandidátov. Na vaše pracovné inzeráty r...