Už 5 rokov sme mňam s Treskou zo Žiliny

Už 5 rokov sme mňam s Treskou zo Žiliny

Naša spolupráca začala s CHUŤOU

S Rybou Žilina sme začali spolupracovať v roku 2020 v čase, keď sa ľudia spamätávali z prvého šoku obmedzení v rámci Covid19 a Ryba Žilina patrila k tým značkám, ktoré si uvedomili, že marketing nemôže zaspať spolu s opatreniami.

 

 

Dostali sme prvé zadanie, a to vytvoriť sériu animovaných videí pre ikonický produkt Treska Exklusiv. Cieľom bolo posilnenie brand awareness. Treska v majonéze je ikonický produkt a na trh ju prinášajú viacerí výrobcovia. Treska Exklusiv z Ryby Žilina je leader trhu. Úlohou marketingu je udržovať a posilňovať toto postavenie.

So svojou zlatou rybkou je produkt jednoznačne rozpoznateľný. Hľadali sme však riešenie, ako ho vhodne podporiť claimom, ktorý nebude ťahať celú kategóriu, ale bude jednoznačne asociovaný s Treskou zo Žiliny. Prečítajte si, ako sme odštartovali reklamnú kampaň, v súlade so sloganom „Žilinská je mňam!“, ktorý funguje naprieč celou komunikáciou dodnes.

V lete sme vystrčili rožky

Leto 2020 bolo v znamení trávenia dovoleniek na Slovensku. Spotrebiteľskou súťažou sme chceli motivovať ľudí objavovať pekné miesta na Slovensku. Sociálnym sieťam Facebook a Instagram, ako aj webstránke klienta sme dostal aktuálny letný outfit poskladaný z momentov Tresky na dobrodružstvách. Pozrite, ako sme počas spotrebiteľskej súťaže vystrkovali rožky!

treska letná súťaž - vizuály

Jej chuť lahodná nie je náhodná

Ako sme navrhli launch Tresky Zlatej? Bol úúúplne bez… konzervantov! Cielenou komunikáciou sme deklarovali benefit nového produktu. Zapamätateľnou a hravou rýmovačkou v slogane prinášame benefit chute, ktorý sa spája so sofistikovaným procesom vývoja Tresky zlatej, ktorý nebol náhodný, ale dokonalo odladený.

Chuť Tresky zlatej sme dali testovať samotným spotrebiteľom. Benefitom, chuťou doladenou treska labužníkmi, obohacujeme komunikáciu o emocionálny aspekt. Pozrite sa, ako dopadlo testovanie Tresky zlatej.

 

Následne sme rožky vystrkovali aj ďalšiu sezónu. Tentoraz na podporu novinky, ktorou bola Treska zlatá.

 

Zlatá rybka a jej kamoši v súbore pravidiel

Osobnosť, hodnoty značky, tone of voice, tvorbu vizuálnych elementov a všetky pravidlá pre zachovanie konzistentnosti značky a zároveň hravú a jedinečnú komunikáciu sme zadefinovali v brandbooku. Prelistuje si ho online.

Všetci to vieme, čo tresku jeme. ŽILINSKÁ JE MŇAM!

Pokračujeme v konzistentnej komunikácii s jednotkou na trhu, ktorou je Treska Exklusiv. Pracujeme s asociáciou chute, najdôležitejším kritériom pri nákupe. Zameriavame sa na spokojnosť spotrebiteľov s chuťou tresky a na pocit spolupatričnosti. Variabilné vizuály sa zameriavajú na rôzne cieľové skupiny. Treska na rôznych druhoch vizuálov zaplnila priestor na sociálnych sieťach, citylightoch, bilboardoch a niekoľkosekundové sketche. Chcete sa pozrieť?

Viete sa ako Treska vyrába?

Video z výroby môže byť dosť nudné. Pozrite ako sa nám podarilo predstaviť výrobu tresky aj pomocou štipky vtipu nielen v slove, ale i v obraze.

Pošli radosť ďalej!

Nezvyčajná vianočná súťaž? To je taká, ktorá sa neviazala na kúpu produktu, ale niesla sa v duchu želania zlatej rybky. Vymysleli sme netradičnú podmienku účasti v súťaži – napísať pri registrácii tip, ako spraviť druhému človeku radosť. Za odmenu zlatá rybka pustila súťažiaceho do svojho digitálneho “rybníka”, aplikácie, v ktorej si mohol skúsiť vyloviť svoju výhru. Viaceré tipy od súťažiacich sa stále nachádzajú na webovej stránke rybkazlata.

MŇAM je aj novinka Treska Cottage Exklusiv

Pre túto novinku sme vytvorili obalový dizajn a launch kampaň, ktorá bola nasadená v online, sociálnych sieťach aj v TV. Treska Cottage Exklusiv plná bielkovín dostala športového ducha. Spojením dvoch lahodných ingrediencií, tresky a cottage syra, vzniká silný tím! Športový duch kampane sa pretavil aj do animovaných videí v hlavnej úlohe s Treska Cottage futbalistom. Ten sa dostal na výslnie televíznych obrazoviek aj v rámci reklamného TV spotu. Sériu dopĺňa aj zdatný horolezec a cyklista s cottage psíkom.

Následne sme vymysleli spotrebiteľskú súťaž, kde sa okrem hlavných zlosovateľných cien hralo aj o okamžité výhry, ktoré si súťažiaci ťahali priamo z imaginárnej chladničky vo webovej aplikácii.

Treska cottage je naše najnovšie mňam!

Videli ste už v obchode Tresku Cottage a jej príchute? Obaly sú opäť z nášho štúdia.

Počas 5 rokov spolupráce sme nastavili jednoznačný  a zapamätateľný vizuálny štýl v dizajne aj v komunikácii značky a udržali jeho konzistentnosť. Vo výsledkoch komunikačných kampaní sme dosiahli svoje ciele, čo každoročne potvrdzujú aj výsledky prieskumu.

Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu! 

Zaujala ma vaša práca. Stretneme sa?
Patrícia Peterková

Žiadne komentáre

Odoslať komentár


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.