Obalový dizajn a komunikácia značky PRETO Radoma Vegan

Obalový dizajn a komunikácia značky PRETO Radoma Vegan

Usmej sa! Pochutíš si bez mäsa.

Sme radi, že sme pri značke PRETO Radoma Vegan stáli od jej vzniku v roku 2022. Pri tvorbe identity sme sme čistý papier. Obalový dizajn odráža sviežu vizualitu pre mladú cieľovú skupinu. Večne veselý úsmev podporuje výstižný a zapamätateľný slogan „Usmej sa! Pochutíš si bez mäsa,“ ktorý vytvára pozitívnu asociáciu chute a dobrej nálady a nadväzuje na obalový dizajn. V komunikácii ho používame dodnes.

 

Launch kampaň v zelenom dizajne

Ešte pred spustením našej prvej kampane so značkou PRETO Radoma Vegan sme spotrebiteľom predstavili aktuálny sortiment vegánskych produktov v animovanom videu.

Vegan Exklusiv alebo vegánska treska

Vedeli ste, že existuje vegánska alternatíva k legendárnej treske? V roku 2023 sme pripravili launch kampaň novinky Vegan Exklusiv. Legislatíva výrobcu trochu potrápila – keďže nejde o rybí výrobok, nemohli sme ho nazvať treska. Poradili sme si s rybkou na obale, ktorá sa nachádza aj na obale klasickej tresky Exklusiv spoločnosti PRETO Ryba Žilina. Spotrebiteľ tak má možnosť vytvoriť si asociáciu s klasickou treskou Exklusiv, s ktorou sú si chuťovo veľmi podobné. 

Pozrite si, ako vyzerala launch kampaň vegánskej tresky. Odpromovali sme jej chuť, zloženie a benefity a vytvorili aj hravé spotrebiteľské súťaže. Vizuál sme doplnili o prírodné kartónové rybky.

Povedz číííz! 

V launch kampani dvoch noviniek – šalát s príchuťou gouda a párky s príchuťou čedaru – sme stáli kvôli legislatíve opäť pred neľahkou úlohou. Informovať spotrebiteľa o syrovej príchuti nových dobrôt bez toho, aby sme použili slovo syr. Ako sme sa vynašli? Povedali číííž a usmiali sa. Tiež sme použili jasné grafické prvky evokujúce syrovú príchuť. 

Vytvorili sme dve animované videá – „syrové“ video odpromovalo najmä hlavných aktérov kampane – novinky s príchuťou syra. Vo videu s vegánskou treskou sme odprezentovali obľúbeného favorita spotrebiteľov, ako aj celý sortiment značky PRETO Radoma Vegan.

Filter rozšírenej reality

Hravé filtre na telefóne využil už takmer každý z nás. Keďže cieľovka vegan sortimentu sú najmä mladí ľudia, rozhodli sme kampaň ozvlášniť AR filtrami. Vytvorili sme filter rozšírenej reality, ktorý človeku nasadí veselý zelený úsmev na tvár a pridá do prostredia, v ktorom sa aktuálne nachádza, grafické prvky značky. Ďalším filtrom si spotrebiteľ mohol vylosovať svoj vegánsky produkt. Filtre sme aplikovali v online súťažiach. Každý súťažiaci mohol filter použiť na vlastnom mobilnom telefóne. 

Obalový dizajn a nové produkty

Rozrastajúci sa sortiment vegánskej rady sme postupne obliekali do zelených obalov v duchu identity

 

Usmej sa. Január skús bez mäsa. 

Počas januára 2024 sme odštartovali kampaň v duchu veganuára, mesiaca január bez mäsa na tanieri. Slogan „Usmej sa. Pochutíš si bez mäsa,“ sme upravili podľa témy kampane. Motivovali sme spotrebiteľov zaradiť viac rastlinnej stravy do jedálnička, alebo len ochutnať nový rastlinný produkt. Použili sme krátke animované videá, videorecepty aj hravé online súťaže. 

Kúp dvojicu zelenú, vyhraj skvelú odmenu.

Letná spotrebiteľská súťaž, kde súťažiaci okrem hry o vegánske ceny podporovali svojim nákupom aj zvieratká z útulku. Tak sme zvieratká vložili do vizuálu a podporili tým hravosť a emocionálny náboj súťaže. Vytvorili sme webovú stránku a súťaž podporili milým videom aj online príspevkami.

Ďakujeme za obdobie spoločných úsmevov a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!

Padli sme vám do oka? Stretnime sa!
Patrícia Peterková

Žiadne komentáre

Odoslať komentár


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.