Príbeh hovoriacich šálok
Neviem ako vy, ale my máme vo firme toľko šálok, že aj keď ich ukladáme jednu do druhej, už nie je miesto pre ďalší prírastok.
Nedávno som dostala od priateľa darček. Sadu šiestich šálok, reklamný predmet firmy Nowy Styl Group. Normálna reakcia by bola v zmysle „Panebože, kam s tým?“
Lenže…toto neboli obyčajné šálky. Boli to šálky vyjadrujúce DNA značky! Moja profesionálna deformácia nesklamala a ja som žasla ako Alenka v ríši divov.
Bežne vidíte šálky s logom vo vnútri, z vonkajšej strany, s logom na podšálke, s dvoma logami, aj celé „obrandované“, ale teraz som držala v rukách vec, nad ktorou marketéri rozmýšľali komplexne a nezabudli, že aj reklamné predmety sú signálom značky a môžu dobre poslúžiť na vyjadrenie jej filozofie.
Šálky spoločnosti Nowy Styl Group nie sú potlačené logom spoločnosti, ale symbolom DNA značky vyjadrujúcou jednotlivé hodnoty firmy. Rozprávajú príbeh vlastnej značky a poskytujú priestor na predstavenie a zdieľanie hodnôt.
Zdanlivo obyčajná vec – šálka – dokáže úvodný small talk posunúť do zmysluplných tém. A tie budujú hlbší vzťah ako dokáže jednoduchá spoločenská konverzácia na tému počasia alebo zodpovedanie otázky „Aká bola cesta?“
Ktorá šálka vám padla do oka? Moja je zelená, bola to láska na prvý pohľad!