Príbeh jesene, vône chleba a newhampshirských lesov
„Dobrý príbeh je kus života s vynechaním nudných pasáží“, povedal Alfred Hitchcock.
Tak sme vyškrtali rutinu, premazali operatívu a príbeh roku 2018 vtesnali do 511 slov. Začneme letom, kedy nepadali len teplotné rekordy, ale aj veľké rozhodnutia.
Tým kľúčovým rozhodnutím bolo naše sťahovanie do nových priestorov. 10 rokov v príjemnom rodinnom prostredí domčeka na Bratislavskej ulici sme vymenili za nové priestory na trnavskom Nádvorí. Trochu nostalgie pri pohľade ako náš posledný kus už teraz nepotrebného nábytku nakladá náhodný okoloidúci do svojho mercedesu😊 vystriedali pocity príchodu novej éry v centre komunity trnavského Nádvoria etablovaného na kultúrne a kreatívne centrum.
Valíme sa na Nádvorie do nových ppc kanclov! #nadvorie #NadvorieOzije #barbari #cubetocube #cubestudio
Gepostet von CUBE to CUBE am Mittwoch, 4. Juli 2018
Nádvorie a jeseň nám priniesli nielen nové vône a chute centra mesta, ale náš príbeh naberal na atraktivite:
- Na jeseň sme sa chceli tešiť zo zlata! Nakoniec to bolo striebro – 2. miesto v súťaži PR projektov PROKOP pre klienta Seesame a Americkú ambasádu, ktoré sme pomohli získať videom 100 rokov slobody z dielne CUBE to CUBE. Pocit, ako vo finále hokejového zápasu, keď ste „len“ ten druhý☹. Nakoniec sme sa však tešili nielen z ceny, ale aj z organického šírenia za veľkou mlákou.
3. Následne Jano a Alena v USA. Hľadanie nových príležitostí, obchodné stretnutia, spoznávanie amerického trhu a jeden nový projekt. Zatial pssst😊
Ostrov slovenskej mentality na podujatí bostonskej česko-slovensko – americkej komunity, príbehy slovenských a českých prisťahovalcov, fantastická newyorkská cimbalovka. Škoda, že Halák mal práve zápas.
5. Radosť nám priniesli spolupráce na umeleckých projektoch, predovšetkým marketingová podpora svetovej výstavy Textil art of today v galérii Danubiana, začiatok spolupráce s Národným osvetovým centrom a branding legendárneho V-klubu. Tešili sme sa aj z úspešných projektov našich klientov, ako napr. employer branding koncepcia pre poisťovňu Dôvera, komplexný branding pre advokátsku kanceláciu Havrilla & Co, vizuálna identita a web pre charizmatického pána Oremusa a mnohé ďalšie.
7, Písali o nás v Stratégiách aj v Nota Bene. Robíme design a komunikáciu, o ktorých rozprávajú Stratégie a máme dobrovoľnícke aktivity, o ktorých nemlčí NotaBene.
8. Zima bola aj o veselkách. Nádvorie žije, a tak sme spolu s coworkingom vymysleli Mikulášsky dózing, napiekli a nachystali dobroty a v Malom Berlíne sa veselili. Zorganizovali sme Vianočný kvások pre našich klientov a pri vôni chleba a trnavských dobrotách debatovali v príjemnej atmosfére.
Rok sme ukončili bez veľkých verejných ďakovačiek na sociálnych sieťach. Len v rámci nášho tímu na dobrej večeri, úprimne, pekne z očí do očí.
Chystáte nový marketingový projekt?
Navrhneme koncept, vytvoríme obsah a dodržíme deadline. Oťukajme sa na nezáväznom stretnutí!
Chcem sa stretnúť