Kreatívny partner fantázie
Tento rok sme si dali v CUBE studiu jeden príjemný cieľ. Ak natrafíme na projekt, ktorý nás dokáže nadchnúť za šesťdesiat sekúnd, pomôžeme mu. Objavili sme LESTIVAL – prvý fantazijný festival. A sme neskutočne radi.
Lestival mal už od prvej sekundy všetky predpoklady, aby bol úspešný. Aktivovanú vášeň, v pozadí skvelú myšlienku, za sebou kusisko práce a neskutočne milých ľudí v tíme. Potreboval len fantazijnú identitu a profi vizuály, aby sa skvelý nápad neminul účinku. Z malej priateľskej pomoci sme sa nakoniec prekreslili na kreatívnych partnerov.
Fáza pýtania
Vďaka intenzívnym rozhovorom v úvode sme pomohli organizátorom fixnúť koncepciu podujatia na štyri hlavné posolstvá, ktoré by mali ísť z vizuálov – rodina, fantázia, slovanská mytológia a Dobšinského poetika. Keď sme mali všetky potrebné inputy, vrhli sme sa na logo.
Logo ako kaleidoskop
Keď sa na logotyp pozriete zdiaľky, pripomína akýsi kaleidoskop, krasohľad do fantázie, kde si každý nájde ten svoj obraz. Pri tvorbe sme sa inšpirovali ľudovými ornamentami, ktoré sme usporiadali do kruhu. Veľa fantazijných aj fantastických vecí sa predsa deje v kruhu, či už v rodinnom alebo tom fantazijnom. V kruhu rady tancovali aj slovanské víly a podľa najnovšieho newslettra z krajiny fantázie, v ňom údajne stále veľmi rado posedáva Dobšinského 12 mesiačikov
Na označenie fotografií sme vyňali z loga stredový prvok, ktorý prepája všetky vizuály. Ľudia od prvého dňa veľmi dobre reagovali na plagáty, bola radosť čítať komentáre na sociálnych sieťach.
Milí organizátori LEStivaloví. Už sa nevieme dočkať soboty a vašej čarovnej akcie. Baví má sledovať vašu FB kampaň. Fakt robíte veľkú vec a zatiaľ to vyzerá viac ako dobre. Mňa by zaujímalo, kto ste. Ste skvelí. Parádne vizuály, kampaň, komunikácia a samozrejme cela akcia. Jarmila.
Naša copywriterská zložka sa tiež zúčastnila projektu. Naskočila na jednorožca a intenzívne pomohla s PR, tlačovými správami, kŕmila newsfeed príspevkami na sociálnych sieťach. V jednote je sila, platí i dnes. Vďaka úžasnej myšlienke a mravenčej práci sa podarilo pritiahnuť do parku v Dolnej Krupej 4000 ľudí.
https://mytrnava.sme.sk/c/20831032/prvy-rocnik-lestivalu-pritiahol-styritisic-ludi-pozrite-si-fotky.html
Návštevnosť dvojnásobne prekročila očakávanie. A my sa úprimne tešíme na ďalší ročník, byť kreatívnym partnerom fantázie sa nepodarí hocikomu. A Nikol, gratulujeme k získaniu ďalšieho grantu od ZSE 😉