Archív

návrh billboardu

Návrh billboardu – ZIVA DESIGN

Návrh billboardu pre našu obľúbenú značku ZIVA DESIGN   S Janou Žifčákovou, zakladateľkou značky a dizajnérkou, sme od začiatku jej rozhodnutia opustiť korporátny svet a začať  budovať vlastný brand. Stáli sme pri zrode vizuálnej identity a tentoraz nás oslovila aby sme pripravili návrh billboardu pre jednu z...

Chutné na doma? PRETO Radoma! Reklamná kampaň.

Insight V súlade s hodnotami značky, ako aj prísľubom pre spotrebiteľov, prezentuje reklamná kampaň možnosť prípravy chutného, domáceho a dobrého jedla, ktoré je osvedčené a pochádza z bezpečných surovín. Možno ho pripraviť nekomplikovane, bez výčitiek svedomia, pretože chutí ako domáce. Spotrebiteľ sa môže na rovnakú kvalitu...

Vegan Exklusiv | Launch kampaň

Rastlinnú alternatívu tresky, alebo ako ju my pracovne voláme - vegánsku tresku - sme svetu predstavili s veselým zeleným úsmevom, charakteristickým pre vegánsku radu sortimentu značky PRETO Radoma. Celý vizuál launch kampane sa niesol v charakteristickom štýle aj s úsmevným sloganom. Nová "vegan treska" sa objavila...

ilustrované ľudové zvyky - 3 krále

Ilustrované pranostiky

[edgtf_blockquote text="Na Štedrý deň pod obrusom, šupinka ľahká, po celý rok peňaženka, plná bude zľahka. 🤩 Jedným zo zvykov našich predkov bolo vložiť pod obrus na štedrovečernom stole šupinku z kapra, aby si zabezpečili hojnosť v rodine. Veríme, že napriek všetkým turbulenciám v tomto roku...

letná súťaž - logo

Letná súťaž VYSTRČ ROŽKY

Počas spolupráce s PRETO Ryba Žilina na kampani ŽILINSKÁ JE MŇAM sme začali postupne vystrkovať rožky. Až vznikol nápad a letná súťaž s názvom VYSTRČ ROŽKY! Letná súťaž láka na letné dobrodružstvá s Treskou.   Keďže tohtoročné leto je v znamení trávenia dovoleniek na Slovensku, kampaňou sme chceli motivovať ľudí objavovať...

reklamná kampaň

Reklamná kampaň ŽILINSKÁ JE MŇAM!

Ako vyjadriť najvýraznejší benefit Tresky Exklusiv zo Žiliny, ktorým je chuť? Spomedzi viacerých návrhov, ktoré sme predložili klientovi, vyhral koncept založený na jednoduchom citoslovci. A tak v súlade s claimom „ŽILINSKÁ JE MŇAM!“ štartovala reklamná kampaň, vznikli vizuály a videá, ktoré poukazovali na chuť a kvalitu Tresky Exklusiv. Idea kampane Príbeh začína...

Textil Art of Today kon stvorec

Textile Art of Today

Zdvihli sme jesennú návštevnosť Danubiany  o 50%. Lebo textil nie je nuda. Polovica augusta. Vzduch sa nehýbe. Len osy, pripité z ovocných limonád , lenivo krúžia okolo stola.   A zrazu je po pár minútach všetko inak. Osy plávajú v pohároch a my  v kampani pre Textile Art of Today....

tvorBA nahlad

tvorBA

Otvor sa! Národné osvetové centrum nás pozvalo do rýchleho behu na krátku trať – 10 dňovou online kampaňou naštartovať povedomie o projekte tvorBA – dni neprofesionálneho umenia. Folkloristi, hudobníci, divadelníci, fotografi či výtvarníci z celého Slovenska sa chystali do Bratislavy prezentovať svoje umenie na tvoraBA a našou úlohou bolo...