Chutné na doma? PRETO Radoma! Reklamná kampaň.

Chutné na doma? PRETO Radoma! Reklamná kampaň.

Insight

V súlade s hodnotami značky, ako aj prísľubom pre spotrebiteľov, prezentuje reklamná kampaň možnosť prípravy chutného, domáceho a dobrého jedla, ktoré je osvedčené a pochádza z bezpečných surovín. Možno ho pripraviť nekomplikovane, bez výčitiek svedomia, pretože chutí ako domáce. Spotrebiteľ sa môže na rovnakú kvalitu produktov vždy spoľahnúť. Preto Radoma sa postará o domácu kuchyňu, odbúra starosti a pomôže s chutným jedlom v každej situácii. 

Idea kampane 

V reklamnej kampani má chuť dominantný charakter. Objavuje sa v slogane “Chutné na doma? Preto Radoma!”, pričom vyvoláva asociácie s dobrým, chutným a domácim jedlom. Presne tým, čo značka ponúka spotrebiteľovi – možnosť pripraviť si doma chutné, rýchle jedno, kedykoľvek počas dňa a na akúkoľvek príležitosť, za primeranú kvalitu a rozumnú cenu. Chuť nesie aj emocionálny náboj. Vyvoláva spomienky na časy dávno minulé, keď dominovala babičkina kuchyňa. Tak ako široký sortiment domácich, tradičných a slovenských jedál, ktoré oslovujú široké spektrum spotrebiteľov. 

Mechanika kampane

V reklamnej kampani “Chutné na doma? PRETO Radoma!” boli hlavným komunikačným kanálom sociálne siete, doplnkovo podporené printovou reklamou. Reklamná kampaň na sociálnych sieťach bola z veľkej časti podporená hravými súťažami, v ktorých spotrebitelia nielen hrali o balíčky produktov, ale dozvedali sa aj zaujímavé informácie o spracúvaní a kvalite výrobkov. Kampaň bola vizuálne podporená o animované 6 a 13 sekundové videá, v priebehu septembra a októbra sa  TV spot objavoval vo vysielaní televízie TA3. 

Slogany značky 

Reklamná kampaň podporila dlhodobú stratégiu značky stať sa prvou voľbou v domácnostiach, ktoré siahajú po rýchlom a chutnom jedle za primeranú cenu a kvalitu. Slogan “Chutné na doma? Preto Radoma!” zameriava pozornosť na chuť, dáva odpoveď na otázku, ako vyriešiť každodenné dilemy s jedlom a ponúka aj okamžité riešenie – keď chce spotrebiteľ chutné domáce jedlo, siahne po produktoch značky PRETO Radoma. Reklamná kampaň v sebe niesla odkaz sloganu “Voľba našej domácnosti” a vnukla spotrebiteľom nachádzať riešenie v produktoch PRETO Radoma.

Chcete si pozrieť ďalšiu kampaň pre PRETO Radoma? Nech sa páči – Launch kampaň pre Vegan produkty. Usmej sa, pochutíš si bez mäsa!

Žiadosť o nezáväznú ponuku

 

 

Info
Dátum:

06.03.2024

Kategória:

Graphic Design, Kampane, Video