V roku 2023 sme vyhrali súťaž o novú vizuálnu identitu Trnavského osvetového strediska. Redizajnovali sme logo, vizuálnu komunikáciu a v dizajnmanuále zadefinovali pravidlá, ako s vizuálnou identitou pracovať.
K novej vizuálnej identite sme pristúpili s úctou k minulosti a hodnotám, na ktorých činnosť TOS zakladá. Zachovali sme symbol oka v pôvodnom logu, čím sme preukázali úctu myšlienkam a hodnotám, s ktorými inštitúcia pracovala v predchádzajúcich obdobiach. Zároveň sme sa nebáli modernej a sviežej identity, ktorá odráža požiadavky na flexibilnú a variabilnú vizualitu.
Pestrá, hravá, s grafickými vzormi. Umožňuje pestrú komunikáciu naprieč všetkými výstupmi. Spolu s minimalistickými ilustráciami vyjadruje postoj k umeniu a dizajnu ako takému.
Stretnime sa.12.08.2024
Branding, Graphic Design, Webdesign