Archív

ilustrované ľudové zvyky - 3 krále

Ilustrované pranostiky

[edgtf_blockquote text="Na Štedrý deň pod obrusom, šupinka ľahká, po celý rok peňaženka, plná bude zľahka. 🤩 Jedným zo zvykov našich predkov bolo vložiť pod obrus na štedrovečernom stole šupinku z kapra, aby si zabezpečili hojnosť v rodine. Veríme, že napriek všetkým turbulenciám v tomto roku...

letná súťaž - logo

Letná súťaž VYSTRČ ROŽKY

Počas spolupráce s PRETO Ryba Žilina na kampani ŽILINSKÁ JE MŇAM sme začali postupne vystrkovať rožky. Až vznikol nápad a letná súťaž s názvom VYSTRČ ROŽKY! Letná súťaž láka na letné dobrodružstvá s Treskou.   Keďže tohtoročné leto je v znamení trávenia dovoleniek na Slovensku, kampaňou sme chceli motivovať ľudí objavovať...

reklamná kampaň

Reklamná kampaň ŽILINSKÁ JE MŇAM!

Ako vyjadriť najvýraznejší benefit Tresky Exklusiv zo Žiliny, ktorým je chuť? Spomedzi viacerých návrhov, ktoré sme predložili klientovi, vyhral koncept založený na jednoduchom citoslovci. A tak v súlade s claimom „ŽILINSKÁ JE MŇAM!“ štartovala reklamná kampaň, vznikli vizuály a videá, ktoré poukazovali na chuť a kvalitu Tresky Exklusiv. Idea kampane Príbeh začína...

Textil Art of Today kon stvorec

Textile Art of Today

Zdvihli sme jesennú návštevnosť Danubiany  o 50%. Lebo textil nie je nuda. Polovica augusta. Vzduch sa nehýbe. Len osy, pripité z ovocných limonád , lenivo krúžia okolo stola.   A zrazu je po pár minútach všetko inak. Osy plávajú v pohároch a my  v kampani pre Textile Art of Today....

tvorBA nahlad

tvorBA

Otvor sa! Národné osvetové centrum nás pozvalo do rýchleho behu na krátku trať – 10 dňovou online kampaňou naštartovať povedomie o projekte tvorBA – dni neprofesionálneho umenia. Folkloristi, hudobníci, divadelníci, fotografi či výtvarníci z celého Slovenska sa chystali do Bratislavy prezentovať svoje umenie na tvoraBA a našou úlohou bolo...

HUSKY SLOVENSKO

2 roky v tom   So značkou HUSKY SK spolupracujeme na kampaniach a online komunikácii od júla 2015.  Budujeme imidž značky, sledujeme čísla, meriame engagement a konverzie. Lebo aj kreativita musí byť efektívna. Z čoho sa najviac teší klient? Že sme zdvihli online predaj. Cez Facebook až o 65%.   Ako...

tomar profile

TOMAR

Jemné a prirodzené kampane Pre kliniku Tomar pripravujeme už  tri roky outdoorové aj online kampane.  Hlavný slogan Jemne a prirodzene vznikol na základe internej brand analýzy, keďže Tomar pomáha ženám i mužom s krásou bez drastických zásahov do tela. To ho výrazne odlišuje od konkurencie a...

palma profil

Palma

[edgtf_blockquote text="Zamieste cesto, je marhúľ čas, potešte blízkych koláčom zas." title_tag="h2" width=""]   Pri tvorbe tejto kampane sme znova navlhčili štetce, nastavili svetlá vo fotoštúdiu, spomenuli si na striedavý rým a vžili sa do gazdiniek pečúcich koláče pre svoju rodinu. Vytvorili sme základný vizuál letnej kampane, doplnili o...