So značkou HUSKY SK spolupracujeme na kampaniach a online komunikácii od júla 2015. Budujeme imidž značky, sledujeme čísla, meriame engagement a konverzie. Lebo aj kreativita musí byť efektívna.
Ako sa nám to podarilo?
Nekupujeme lajky z Mongolska. Oslovujeme reálnych ľudí a budujeme komunitu. Tvoríme skutočnú nákupnú silu. Vo zvýšení predaja sme porovnávali júl 2015 a 2017. Za ten čas sa nám podarilo niekoľkonásobne zvýšiť organický aj virálny zásah príspevkov,vtiahnuť fanúšikov do diskusie, súťaží aj zdieľaní.
Netlačíme na fanúšikov v štýle „rýchlo a lacno „
Pri produktoch komunikujeme vlastnosti produktov, dizajn a špeciálne materiály, ktoré zvládnu aj chvíle, keď omŕza nos a do stanu sa tlačí dusno. Je to možno cesta na dlhé trate, ale funguje. Cielene sa vyhýbame slovám ako lacný a nízka cena, aj keď sa to na 100% nedá. Zľava predsa poteší.
Ťažké treky, ľahký wording
Pri tvorbe textov sa radi hráme. V našich claimoch nájdete snehovú kráľovnú, kocku, ovcu či piškvorky.
Akčné kampane
2x do roka pripravujeme pre klienta online kampaň, mikulášsku a kempingovú.
Na facebooku tvoríme príspevky, ktoré majú content. Vyhľadávame zaujímavé články z prostredia hôr, lokálnej fauny a flóry, zimných športov a kempovania. Kľúčové sú silné fotografie a veselé vizuály. Ročne pridáme na timeline viac ako 150 postov, z toho 60 autorských produktových a cca 10 súťaží: Kde si Miro spravil selfie? Koľko ľudí je v stane? Padaj nápadne atď.
Cube štúdio pre HUSKY SK navrhuje a realizuje kampane hlavne v on-line prostredí. Ich profesionalita sa dlhodobo prejavuje na našich výsledkoch. Oceňujeme ich nápady, vedomosti i skúsenosti a aj to, že neustále prichádzajú s novými riešeniami a novinkami z marketingu. (Jozef Tomly - konateľ HUSKY SK)
15.08.2017
Graphic Design, Kampane