HUSKY SLOVENSKO

HUSKY SLOVENSKO

2 roky v tom

 

So značkou HUSKY SK spolupracujeme na kampaniach a online komunikácii od júla 2015.  Budujeme imidž značky, sledujeme čísla, meriame engagement a konverzie. Lebo aj kreativita musí byť efektívna.

Z čoho sa najviac teší klient? Že sme zdvihli online predaj. Cez Facebook až o 65%.

 

Ako sa nám to podarilo?

Nekupujeme lajky z Mongolska. Oslovujeme reálnych ľudí a budujeme komunitu. Tvoríme skutočnú nákupnú silu. Vo zvýšení predaja sme porovnávali júl 2015 a 2017. Za ten čas sa nám podarilo niekoľkonásobne zvýšiť  organický aj virálny zásah príspevkov,vtiahnuť fanúšikov do diskusie, súťaží aj zdieľaní.

Netlačíme na fanúšikov v štýle „rýchlo a lacno „

Pri produktoch komunikujeme vlastnosti produktov, dizajn a špeciálne materiály, ktoré zvládnu aj chvíle, keď omŕza nos a do stanu sa tlačí dusno. Je to možno cesta na dlhé trate, ale funguje. Cielene sa vyhýbame slovám ako lacný  a nízka cena, aj keď sa to na 100% nedá. Zľava predsa poteší.

Ťažké treky, ľahký wording

Pri tvorbe textov sa radi hráme. V našich claimoch nájdete snehovú  kráľovnú, kocku, ovcu či piškvorky.

Akčné kampane

2x do roka pripravujeme pre klienta online kampaň, mikulášsku a kempingovú.

Fanpage, ktorá sa dobre číta

Na facebooku tvoríme príspevky, ktoré majú content. Vyhľadávame zaujímavé články z prostredia hôr, lokálnej fauny a flóry, zimných športov a kempovania. Kľúčové sú silné fotografie a veselé vizuály. Ročne pridáme na timeline viac ako 150 postov, z toho 60 autorských produktových a cca 10 súťaží: Kde si Miro spravil selfie? Koľko ľudí je v stane? Padaj nápadne atď.

Cube štúdio pre HUSKY SK navrhuje a realizuje kampane hlavne v on-line prostredí. Ich profesionalita sa dlhodobo prejavuje na našich výsledkoch. Oceňujeme ich nápady, vedomosti i skúsenosti a aj to, že neustále prichádzajú s novými riešeniami a novinkami z marketingu. (Jozef Tomly - konateľ HUSKY SK)

Chystáme aj veľké retro prekvapenie na jeseň, ale zatiaľ pssst…prísne tajné.

Chcem zvýšiť predaj

Info

Dátum:

15.08.2017

Kategória:

Graphic Design, Kampane