Archív

Branding / Joži a Pali na cestách

Joži a Pali na cestách Problémy nás nepoJožia, neznáme nás nepoPali. Dvaja dobrodruhovia, ktorým sa hádam nikdy nepodarilo dosiahnuť vytýčený cieľ. Ten totiž pre nich nie je dôležitý. U nich známa veta "Cesta je cieľ" nie je klišé. Dobrodružstvo je pre nich prostriedok ako sa učiť nové...

navrh brozury

OPTOTUNE

Firemné brožúry o firemnej kultúre   Firemné brožúry vo forme komiksu prezentujúce zábavným spôsobom firemnú kultúru a pracovné náplne v spoločnosti Optotune, najúspešnejšieho švajčiarskeho startupu v oblasti optoelektroniky. Vďaka úspechu slovenskej brožúry sme na pozvanie majiteľa spoločnosti leteli do Švajčiarska, aby sme navrhli koncept aj pre švajčiarsku spoločnosť. Brožúry...

HAVRILLA & Co

Hľadal riešenie na svoje problémy Výhodou niektorých klientov je, že vedia. Niečo im na ich vlastnoručne vytvorenej marketingovej komunikácii nesedí, ale nevedia pomenovať problém. Riešenie však majú na dosah. Vyhľadávajú, bádajú, zisťujú. Pán doktor Havrilla, právnik s korporátnou klientelou, chcel zmeniť svoj brand. Pekne od začiatku....

Mestská televízia Trnava profil

Mestská televízia Trnava

Vstúpte do obrazu My sme už vstúpili Keď začali lokálne televízie na Slovensku vysielať, nosili sa šuštiaky a flanelové košele.  Väčšina sa dvadsať rokov nezmenila. Aj tej "našej" Mestskej televízii Trnava svietili retro flanelové štvorčeky v logu od roku 1997. Našťastie, už to nie je pravda. Odvážna riaditeľka...

dizajn obalu Termálne rajčiny z POdhájskej

Oremus – Termálne rajčiny z Podhájskej

  Poctivý produkt si zaslúži poctivý obal.   Dizajn obalu a jeho tvorba začali exkurziou po skleníkoch Branislava Oremusa, majiteľa firmy. ktorý postupne a poctivo buduje svoju firmu. Okrem kvetín pestuje vo svojich skleníkoch v Podhájskej rajčiny. Na vykurovanie používa ekologický zdroj tepla, a to termálne pramene, ktorými je...

Hescon

[edgtf_blockquote text="Precízni v detailoch" title_tag="h2" width=""]   Slogan, ktorý plne vystihuje spoločnosť HESCON. Cítiť ho v ich prístupe k práci, vidieť ho v ich kanceláriách a je prítomný v každej komunikácii.So spoločnosťou HESCON spolupracujeme už niekoľko rokov. Prichádzame s nápadmi pre ich marketingovú komunikáciu, tvoríme texty a všetky...

ean Investment Solutions branding

European Investment Solutions

[edgtf_blockquote text="„Predstavte si transformátor, cez ktorý prechádza množstvo podnetov a informácií, vzniká selekcia a tvoria sa unikátne nové veci, ktoré predtým neboli viditeľné.“" title_tag="h2" width=""]   Toto bola jedna z odpovedí Mariána Fandla, zakladateľa spoločnosti EIS, pri našom objavovaní idei značky European Investment Solutions. [edgtf_separator class_name="" type="normal" position="left"...

Tarandattu branding

Tarandattu

Utkané pre slávnostný okamih   [edgtf_blockquote text="Z verchov hučia zimňe vody dodola, jej predkovej jej dali meno Rejdova." title_tag="h2" width=""] Jedálenské prestierania Tarandattu sú ručne tkané výrobky, pôvodom z dedinky Rejdová. Technika tkania je vycizelovaná z generácie na generáciu. V produktoch je citeľná kombinácia rukopisu starej mamy a súčasného...

E-terapia logo

E-terapia

  Návrh logotypu pre ambiciózny projekt poskytovania psychoterapie v online prostredí. [edgtf_button size="" type="" text="Hoďme reč" custom_class="" icon_pack="font_awesome" fa_icon="" link="https://cubestudio.sk/kontakt/" target="_self" color="" hover_color="" background_color="" hover_background_color="" border_color="" hover_border_color="" font_size="" font_weight="" margin=""]  ...

Terrabella logotyp

Terrabella

[vc_row css=".vc_custom_1476342613143{padding-top: 7px !important;padding-bottom: 8px !important;}"][vc_column][vc_column_text] ZADANIE Značka Terrabella predstavuje široký sortiment zámkovej dlažby a betónového programu. Je registrovanou obchodnou značkou firmy Klartec spol. s. r. o. Našou úlohou bolo redizajnovať brand, vytvoriť nový logotyp a následne katalóg produktov. RIEŠENIE Terrabella vytvára krásny priestor, ktorý došperkuje dom. Ženy, ktoré tvoria domov...