„Predstavte si transformátor, cez ktorý prechádza množstvo podnetov a informácií, vzniká selekcia a tvoria sa unikátne nové veci, ktoré predtým neboli viditeľné.“
Toto bola jedna z odpovedí Mariána Fandla, zakladateľa spoločnosti EIS, pri našom objavovaní idei značky European Investment Solutions.
Zadanie bolo jednoduché. Predstaviť expandujúcu spoločnosť s víziou medzinárodnej investičnej skupiny v nadčasovom dizajne.
Kľúčom k výsledku sú vždy otázky, ktoré sú prostriedkom k vytvoreniu základnej brand analýzy.
Súčasťou sú aj hodnoty spoločnosti, ktoré vyjadrujú jej charakter:
Odvaha – Púšťať sa do náročných projektov
Vytrvalosť – Nikdy sa nevzdávať
Tvorivosť – Prinášať jedinečné unikátne projekty
Serióznosť – Držať slovo, dohodnuté podmienky a čisté vzťahy
Flexibilita – Schopnosť rýchlo reagovať na meniace sa podmienky a nové výzvy
Claim je základným verbálnym vyjadrením, ktoré spája všetky prvky corporate identity. Pre EIS sme ho našli v slovách:
Logotyp a vizuálne prvky, na ktorých je postavený corporate design, predstavujú rôzne variácie ciest, ktoré však vedú k vytýčenému cieľu.
Filozofiu spoločnosti sme nakoniec predstavili vo videu v anglickej a slovenskej mutácii.
Dáva vám táto spleť ciest, tento labyrint zmysel?
Nám áno!
Totiž tam, kde zdanlivo nič nie je, my vidíme domy, zeleň, ľudí a dobrý život. Tam, kde sú zdroje aj riziká, my vidíme príležitosti, ktoré chceme zhodnotiť v užitočných a správnych veciach. A to sa dá len vďaka otvorenej mysli, nadhľadu nad vecou a hľadaní odvážnych myšlienok a riešení.
Takže tam, kde je vízia, ale aj náročná cesta sme My, EIS – European Investment Solutions – Vždy o krok vpredu.
Chcem branding
02.11.2016
Branding, Graphic Design, Video, Webdesign