Vizuálna identita sa prijíma v plnom rozsahu.

Vizuálna identita sa prijíma v plnom rozsahu.

,,Sme mladý dynamický kolektív …“ Nie, nie, nie. Takto sa to dnes už naozaj nepíše. Rozpíšem vám k tomu jeden príbeh, ktorý je plný skutočných udalostí a postavy nie sú fikcia.

Legenda vraví, že na webových stránkach v časti venovanej predstaveniu firmy, spoločnosti, či nejakého iného kolektívu sa až priveľmi často nachádzajú podobné ,,prázdne frázy“. Legendy sú v tomto prípade až strašidelne pravdivé. Písať o sebe je pre niektorých jedincov zložité. Či už je to preto, že jednoducho do vienka nedostali talent copywritera alebo sa na seba nevedia pozrieť tak povediac ,,z vrchu“. Rovnaký problém mal aj pán advokát Havrilla. Špičkový bratislavský právnik s korporátnou klientelou. Jedného dňa sa rozhodol, že chce svoj biznis posunúť ďalej. V offline svete je veľkou známou rybou, ale nechce zaostávať a treba vplávať aj do online prostredia. S aktuálnym spracovaním webovej stránky a textových obsahov nebol vôbec spokojný. Vizuálna identita nekomunikovala jednotne. A tak hľadal riešenie.

Vďaka správnym kontaktom sa dostal na prednášku o STORYTELLINGU, ktorú zhodou správnych okolností viedla naša branding guru Alenka. Krátky smalltalk po prednáške a z pána advokáta sa stal náš klient. Namotivovaný a ochotný klient, ktorý si je plne vedomí, že potrebuje zmenu a nechá si poradiť? Značka IDEÁL.

Prvé stretnutie prebehlo ešte v advokátskej spoločnost Legual Counsels. Priestory dokonale ladili s vizuálnymi charakterovými črtami ich majiteľa. Vo vzduchu však bola cítiť nutnosť zmeny.

Pýtať sa je dôležité!

Všetky odpovede má človek v sebe, len ich treba vyloviť. A tak sa Alena pustila do lovu. LOVU ZDAR! Brand analýza prebiehala počas niekoľkých stretnutí. Padali tradičné, menej tradičné a dokonca aj úplne čudesné otázky. Na jednej strane sofistikovaný advokát, na druhej strane vášnivý športovec. Jedno s druhým súvisí.

„Ja sa venujem vytrvalostnému športu a presne aj moja firma je taká.“ GH

Vytrvalý športovec sa predsa len tak nevzdáva. Veci doťahuje do konca. Nech je cesta, po ktorej beží akákoľvek. Na stupienku hodnotovej dôležitosti je na vrchole CHARAKTER. Človek a nielen právnik musí mať správne nastavené hodnoty.

Autentické fotografie vyhravajú

Kto by bol, keby bol zviera?

,,Lev, buldog alebo býk.
Najbližší je asi buldog. Lev je príliš hrdý. Býk horúca hlava a čím som starší neriešim veci horúcou hlavou.“
Sudcovia na pojednávaniach by zrejme oponovali. ,,Za klientov sa bijem ako lev. To mi už povedal nejeden človek v talári.“

Čaro marketingu spočíva v tom, že dobrý marketér by mal byť nielen kreatívny, otvorený, uvedomelý, ale hlavne musí byť psychológ. Pýtať sa môže ktokoľvek, ale správne sa pýtať, vie len málo kto. Nepodsúvať odpovede a dbať na to, aby klient išiel, čo najviac do detailov je fuška. V tom je práca marketéra neobyčajná.

Finálnou fázou na brand analýze bolo ešte krátke vyspovedanie zamestnancov. Nové pohľady, vnemy a dôležité detaily z úst zamestnancov napomáhajú k vytvoreniu zaujímavého pohľadu na spoločnosť. O čo by bolo lepšie na svete, keby všetci pracujúci ľudia boli so svojím šéfom spokojní tak, ako sú právnici v advokátskej kancelárii pána Havrillu.

Proces tvorby loga

Brand analýza hotová…

…ideme ďalej. Nová vizuálna identita si pýtala do procesu tvorby zapojiť hlavy kreatívne. Náš interný tím plný dizajnérov, kreatívcov, copywriterov sa zišiel na jednom mieste, aby nasal prvé dojmy a pojmy z Alenkinej výpravy. Dobrým zvykom je uležať informácie, ale v skrátenom konaní. Nie je čas, strácať čas. Začali padať prvé záchytné body a všetci sme sa zhodli, že HAVRILLA je brand, ktorému len treba trochu pomôcť. Vybudoval sa sám. Vďaka svojím hodnotám, tvrdej práci a vytrvalosti. Našou úlohou je dodať značke vizuálnu identitu a odhaliť emóciu.

Z LEGUAL COUNSELS bez emócie sme vytvorili sofistikovaný silný brand HAVRILLA & Co.
Spoločnosť je postavená na odbornosti a mene nášho klienta. Novo vymyslený naming dokonale vystihuje charakter advokátskej kancelárie. Spolu s jednoducho riešeným logom kráča ruka v ruke jednoduchosť, jasnosť a precíznosť.

Vizualna identita pre advokáta

Web dizajn a copywriterský žargón pre právnika… ako na to?

,,Myslieť jednoducho. Komplikované témy vysvetliť jednoduchým jazykom a nezamotať sa v právnickej hantírke.“

Zložité právnické termíny na webovej stránke? Krkolomné slovné spojenia? Paragrafy či citácie z ústavy? Ou, nie. Odbornosť sa dá dokázať inak – jednoducho. Treba byť ľudský a ukázať emóciu. Advokáti sú tiež len ľudia, ktorým v hrudi bije srdce a nie je na škodu ho občas priznať. Srdce bojovníka a v mysli priestor na kreatívne riešenia.

Dizajn webu sme sa rozhodli skonštruovať v BW farebnosti a jej odtieňoch s fialovými pastelovými akcentami. Užívateľsky navrhnutá architektúra webu umožňuje klientom jednoduchú orientáciu na stránkach. Strojené a umelé fotografie klientom zakazujeme. Autenticita ! . Fotobanky sa recyklujú častejšie ako papier. Šup teda za advokátmi. Nastal čas na PHOTOSHOOTING. Fotograf na mieste, objekty na fotenie prítomné. Práca išla od ruky. Zachytená atmosféra, emócie na každom zábere a klienti zrazu vedia s kým budú mať tú česť, keď sa obrátia na advokátsku kanceláriu HAVRILLA & Co.
Príbeh sa chýli ku koncu. Programátorská časť výrobného procesu je alchýmia, a hlavne úplne iný príbeh. Náš príbeh s pánom advokátom Havrillom sa skončil na výbornú. Máme aj dôkaz:

 

Referencia od klienta

 

Detailne sme však nerozobrali časť príbehu o tom, prečo ,,mladý dynamický kolektív“ nie je to pravé orechové. Dnešní pátrači nových pracovných príležitostí hľadajú niečo iné. Aké sú najvyhľadávanejšie benefity pre zamestnancov a prečo opúšťajú svoje pracovné miesta spokojní zamestnanci? O tom už predsa písala Alenka vo svojom článku minule. TU sa nachádza kľúč ku dverám inovatívnych riešení.

Aj ja potrebujem zmenu
Ivana Rebrová

Ahoj, volám sa Ivana. Nadchnem sa pre maličkosti a v živote chcem vyskúšať čo najviac vecí. Žijem pre okamih. Premýšľam srdcom a občas ma zabrzdí rozum. Nemám čas, strácať čas. Nepotrpím si na tituly, ani na vykanie. Najlepšia kamarátka je intuícia.

Žiadne komentáre

Odoslať komentár