Marty Neumeier

,,

Spotrebiteľ je slon. Každé príkorie si pamätá. Dinosauri zabudli, že svet sa neustále mení. Nosorožci dúfajú, že to i naďalej pôjde silou. A každá malá mačka sa už vidí ako leopard"

Marty Neumeier

Beštiárium značkovej komunikácie podľa Martyho Neumeiera

 

Z komára neurobíš opicu, ani  kolibríka.
Spotrebiteľ je slon.
Každé príkorie si pamätá.
Dinosauri zabudli, že svet sa neustále mení.
Nosorožci dúfajú, že to i naďalej pôjde silou.
A každá malá mačka sa už vidí ako leopard.

 

A vy ste ako na tom?

Marty Neumeier je autor celosvetovo úspešných bestsellerov a ideový líder v oblastiach brand strategie. Páči sa mi jeho prístup, ktorý spočíva v jednoduchosti. Prístup, ktorý nepotrebuje zložité brandingové nástroje a teórie. Prístup, ktorý preferuje zdravý sedliacky rozum. Malá firma nemá veľké prostriedky ani aparát. Ak má však tú najdôležitejšiu vec – zdravý sedliacky rozum a základné vedomosti má šancu vybudovať love brand.

„Čo nie je na jednej stránke, nie je v hlave.

Brand Building Tools nesmú byť obsiahlejšie ako vedomie spotrebiteľa.
Ako im to chcete povedať, keď si to sami nezapamätáte?“

Alena Mazánová

Dávny fluktuant, teraz však najlepší lojálny pracovník, lebo z vlastnej firmy sa ťažko odchádza. A tak som verná vlastnému štúdiu už 20 rokov. A aby nebola nuda, tak objavujem. Maličkosti aj nové objavy vedy. Učím sa. A učím. Stále niečo. Momentálne maľovať maky.

Žiadne komentáre

Odoslať komentár


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.