Beštiárium značkovej komunikácie podľa Martyho Neumeiera
Z komára neurobíš opicu, ani kolibríka.
Spotrebiteľ je slon.
Každé príkorie si pamätá.
Dinosauri zabudli, že svet sa neustále mení.
Nosorožci dúfajú, že to i naďalej pôjde silou.
A každá malá mačka sa už vidí ako leopard.
A vy ste ako na tom?
Marty Neumeier je autor celosvetovo úspešných bestsellerov a ideový líder v oblastiach brand strategie. Páči sa mi jeho prístup, ktorý spočíva v jednoduchosti. Prístup, ktorý nepotrebuje zložité brandingové nástroje a teórie. Prístup, ktorý preferuje zdravý sedliacky rozum. Malá firma nemá veľké prostriedky ani aparát. Ak má však tú najdôležitejšiu vec – zdravý sedliacky rozum a základné vedomosti má šancu vybudovať love brand.
„Čo nie je na jednej stránke, nie je v hlave.
Brand Building Tools nesmú byť obsiahlejšie ako vedomie spotrebiteľa.
Ako im to chcete povedať, keď si to sami nezapamätáte?“