Archív

Galéria ulice

Umenie bezprostredne v uliciach - to je jedna z myšlienok projektu Galéria z ulice, ktorý zveľaduje a zatraktívnňuje verejný priestor. Nabáda ľudí skúmať street art diela, objavovať zabudnuté sochy a staré fontány interaktívnym spôsobom. Ponúka možnosť vnímať umelecké diela, ktoré môžu inak zostať nepovšimnuté. Verejný...

Vegan | Launch kampaň

Usmej sa. Pochutíš si bez mäsa. To je claim pre launch kampaň pre nový vegánsky sortiment od spoločnosti Ryba Žilina. Tento zelený úsmev vyskakoval predovšetkým v online priestore a na sociálnych sieťach. Ale škeril sa aj zo stránok novín, časopisov a z billboardov po celom Slovensku....

Rotenstein

Do prípravy loga pre festival Rotenstein zastrešený agentúrou Hector sme sa pustili s rytierskou hrdosťou. Prvok stredovekého rytierskeho brnenia koňa udáva logu jednoduchý, surový a mocný ráz. Zvolená farebnosť a drsná typografia ho ešte podčiarkujú. Čo poviete, výsledok hodný rytiera? [edgtf_button size="" type="" text="CHCE TO NOVÉ LOGO?...

Branding / Joži a Pali na cestách

Joži a Pali na cestách Problémy nás nepoJožia, neznáme nás nepoPali. Dvaja dobrodruhovia, ktorým sa hádam nikdy nepodarilo dosiahnuť vytýčený cieľ. Ten totiž pre nich nie je dôležitý. U nich známa veta "Cesta je cieľ" nie je klišé. Dobrodružstvo je pre nich prostriedok ako sa učiť nové...

Branding I Agentúra HECTOR

Redizajn logotypu pre Agentúru Hector CUBE studio bolo opäť pri úspešnom projekte z Trnavy, ktorý presahuje hranice Slovenska. Redizajn loga Hector bol pri zrode našej spolupráce, ktorá pokračuje ďalej v oblasti grafických návrhov pre ich marketingovú komunikáciu doma i za hranicami. Agentúru Hector si pamätáme ako malú...

rebranding Divadlo Jana Palarika

Rebranding | Divadlo Jána Palárika v Trnave

Veľa povolaných, málo vyvolených pre Divadlo Jána Palárika Aj tak sme sa cítili, keď sme z 23 oslovených štúdií postúpili do užšieho kola tendra na rebranding  pre Divadlo Jána Palárika v Trnave (DJP). Nebudeme to dramatizovať, 6 člennú porotu na čele s Máriou Riškovou - riaditeľkou Slovenského centra...

navrh brozury

OPTOTUNE

Firemné brožúry o firemnej kultúre   Firemné brožúry vo forme komiksu prezentujúce zábavným spôsobom firemnú kultúru a pracovné náplne v spoločnosti Optotune, najúspešnejšieho švajčiarskeho startupu v oblasti optoelektroniky. Vďaka úspechu slovenskej brožúry sme na pozvanie majiteľa spoločnosti leteli do Švajčiarska, aby sme navrhli koncept aj pre švajčiarsku spoločnosť. Brožúry...

HAVRILLA & Co

Hľadal riešenie na svoje problémy Výhodou niektorých klientov je, že vedia. Niečo im na ich vlastnoručne vytvorenej marketingovej komunikácii nesedí, ale nevedia pomenovať problém. Riešenie však majú na dosah. Vyhľadávajú, bádajú, zisťujú. Pán doktor Havrilla, právnik s korporátnou klientelou, chcel zmeniť svoj brand. Pekne od začiatku....

vizualna-identita-translata-cube-studio

Translata, spol. s.r.o.

Začiatočnou úlohou pre prekladateľskú spoločnosť Translata, spol. s.r.o. bola jednotná vizuálna identita. Nadčasový, prestížny a reprezentatívny koncept, ktorý bude firmu hrdo reprezentovať. ,,Kde jazyk rozdeľuje Translata spája. Kde Translata spája CUBE studio vizuálne scelí." Predkladateľská spoločnosť komunikuje niekoľkými svetovými jazykmi. Chýbal im však spoločný dizajnérsky jazyk, ktorému...