Archív

Chutné na doma? PRETO Radoma! Reklamná kampaň.

Insight V súlade s hodnotami značky, ako aj prísľubom pre spotrebiteľov, prezentuje reklamná kampaň možnosť prípravy chutného, domáceho a dobrého jedla, ktoré je osvedčené a pochádza z bezpečných surovín. Možno ho pripraviť nekomplikovane, bez výčitiek svedomia, pretože chutí ako domáce. Spotrebiteľ sa môže na rovnakú kvalitu...

Galéria ulice

Umenie bezprostredne v uliciach - to je jedna z myšlienok projektu Galéria z ulice, ktorý zveľaduje a zatraktívnňuje verejný priestor. Nabáda ľudí skúmať street art diela, objavovať zabudnuté sochy a staré fontány interaktívnym spôsobom. Ponúka možnosť vnímať umelecké diela, ktoré môžu inak zostať nepovšimnuté. Verejný...

Vegan | Launch kampaň

Usmej sa. Pochutíš si bez mäsa. To je claim pre launch kampaň pre nový vegánsky sortiment od spoločnosti Ryba Žilina. Tento zelený úsmev vyskakoval predovšetkým v online priestore a na sociálnych sieťach. Ale škeril sa aj zo stránok novín, časopisov a z billboardov po celom Slovensku....

Nemocnica Hlohovec

Nový. Čistý. Prehľadný. Tak možno v krátkosti predstaviť nový web, ktorý sme vytvorili pre nemocnicu Hlohovec. Web rehabilitačnej nemocnice ponúka jasné a zrozumiteľné informácie pre pacientov všetkých vekových kategórií. Jednoduchá orientácia, výstižne podané  informácie a "čistá grafika" pomáhajú nielen pacientom, ale aj lekárom. Výsledok našej práce...

Rotenstein

Do prípravy loga pre festival Rotenstein zastrešený agentúrou Hector sme sa pustili s rytierskou hrdosťou. Prvok stredovekého rytierskeho brnenia koňa udáva logu jednoduchý, surový a mocný ráz. Zvolená farebnosť a drsná typografia ho ešte podčiarkujú. Čo poviete, výsledok hodný rytiera? [edgtf_button size="" type="" text="CHCE TO NOVÉ LOGO?...

Trnavská klubovňa

Nespútaná, súčasná, odvážna. Taká je identita Trnavskej klubovne. Striedanie rezov v typografii umožňuje viaceré variácie dizajnu, dopĺňajú ju hravé grafické prvky reprezentujúce voľnočasové aktivity mládeže. Je nedefinovaná, mládežnícka, energická. Komunitný projekt v Trnave Vytvorili sme identitu pre komunitný projekt, ktorý umožňuje mladým ľuďom zapájať sa do rôznych projektov...

Branding / Joži a Pali na cestách

Joži a Pali na cestách Problémy nás nepoJožia, neznáme nás nepoPali. Dvaja dobrodruhovia, ktorým sa hádam nikdy nepodarilo dosiahnuť vytýčený cieľ. Ten totiž pre nich nie je dôležitý. U nich známa veta "Cesta je cieľ" nie je klišé. Dobrodružstvo je pre nich prostriedok ako sa učiť nové...

Branding I Agentúra HECTOR

Redizajn logotypu pre Agentúru Hector CUBE studio bolo opäť pri úspešnom projekte z Trnavy, ktorý presahuje hranice Slovenska. Redizajn loga Hector bol pri zrode našej spolupráce, ktorá pokračuje ďalej v oblasti grafických návrhov pre ich marketingovú komunikáciu doma i za hranicami. Agentúru Hector si pamätáme ako malú...

rebranding Divadlo Jana Palarika

Rebranding | Divadlo Jána Palárika v Trnave

Veľa povolaných, málo vyvolených pre Divadlo Jána Palárika Aj tak sme sa cítili, keď sme z 23 oslovených štúdií postúpili do užšieho kola tendra na rebranding  pre Divadlo Jána Palárika v Trnave (DJP). Nebudeme to dramatizovať, 6 člennú porotu na čele s Máriou Riškovou - riaditeľkou Slovenského centra...

navrh brozury

OPTOTUNE

Firemné brožúry o firemnej kultúre   Firemné brožúry vo forme komiksu prezentujúce zábavným spôsobom firemnú kultúru a pracovné náplne v spoločnosti Optotune, najúspešnejšieho švajčiarskeho startupu v oblasti optoelektroniky. Vďaka úspechu slovenskej brožúry sme na pozvanie majiteľa spoločnosti leteli do Švajčiarska, aby sme navrhli koncept aj pre švajčiarsku spoločnosť. Brožúry...