Počas spolupráce s PRETO Ryba Žilina na kampani ŽILINSKÁ JE MŇAM sme začali postupne vystrkovať rožky. Až vznikol nápad a letná súťaž s názvom VYSTRČ ROŽKY!
Keďže tohtoročné leto je v znamení trávenia dovoleniek na Slovensku, kampaňou sme chceli motivovať ľudí objavovať pekné miesta na Slovensku.
Stačí vystrčiť rožky, zobrať tresku na letné dobrodružstvá, odfotiť to a poslať cez súťažný formulár na webstránke www.podhladinou.sk/sutaz, ktorú sme tiež pripravili.
Táto súťaž nás baví a baví aj súťažiacich. Dôkazom sú kreatívne, objavné a vtipné zábery z výletov po Slovensku. Sociálne siete Facebook a Instagram ako aj webstránka klienta dostali aktuálny letný outfit poskladaný z momentov Tresky na dobrodružstvách.
Súťažiacich lákajú aj skvelé ceny, ktoré pripravil klient PRETO Ryba Žilina pre svojich fanúšikov. Výber cien v súťaži reflektuje podporu slovenských výrobcov a značiek. Štýlový ruksak od mladej slovenskej značky Ammyla, voucher na wellness pobyt v hoteli Aphrodite SPA v Rajeckých Tepliciach a hlavná cena – Noc na Lomnickom štíte.
Logo a emblém súťaže, aplikácia na viečko, nosný vizuál a jeho adaptácie, súťažná webstránka, online žrebovanie víťazov.
Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom, obsahom na sociálnych sieťach a bannerovou reklamou v sieti GDN (Google display network). POS nosičmi informácie o súťaži sú aj špeciálne letné viečka na obaloch najpredávanejšej Tresky Exklusiv. Komunikačný mix dopĺňa aj printová a OOH inzercia.
Hľadáte dobrý nápad pre spotrebiteľskú súťaž?
Potrebujete pomôcť zrealizovať súťaž vrátane celej produkcie a nasadenia do médií?
Kontaktujte nás
20.07.2020
Graphic Design, Kampane, Video, Webdesign