Letná súťaž VYSTRČ ROŽKY

Letná súťaž VYSTRČ ROŽKY

Počas spolupráce s PRETO Ryba Žilina na kampani ŽILINSKÁ JE MŇAM sme začali postupne vystrkovať rožky. Až vznikol nápad a letná súťaž s názvom VYSTRČ ROŽKY!

Letná súťaž láka na letné dobrodružstvá s Treskou.

 

Keďže tohtoročné leto je v znamení trávenia dovoleniek na Slovensku, kampaňou sme chceli motivovať ľudí objavovať pekné miesta na Slovensku.

Stačí vystrčiť rožky, zobrať tresku na letné dobrodružstvá, odfotiť to a poslať cez súťažný formulár na webstránke www.podhladinou.sk/sutaz, ktorú sme tiež pripravili.

Táto súťaž nás baví a baví aj súťažiacich. Dôkazom sú kreatívne, objavné a vtipné zábery z výletov po Slovensku. Sociálne siete Facebook a Instagram ako aj webstránka klienta dostali aktuálny letný outfit poskladaný z momentov Tresky na dobrodružstvách.

 

Ceny v súťaži podporujú slovenské značky.

 

Súťažiacich lákajú aj skvelé ceny, ktoré pripravil klient PRETO Ryba Žilina pre svojich fanúšikov. Výber cien v súťaži reflektuje podporu slovenských výrobcov a značiek. Štýlový ruksak od mladej slovenskej značky Ammyla, voucher na wellness pobyt v hoteli Aphrodite SPA v Rajeckých Tepliciach a hlavná cena – Noc na Lomnickom štíte.

Okrem kreatívy sme sa postarali o celú produkciu, nasadenie i priebeh súťaže.

 

Logo a emblém súťaže, aplikácia na viečko, nosný vizuál a jeho adaptácie,  súťažná webstránka, online žrebovanie víťazov.

Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom, obsahom na sociálnych sieťach a bannerovou reklamou v sieti GDN (Google display network). POS nosičmi informácie o súťaži sú aj špeciálne letné viečka na obaloch najpredávanejšej Tresky Exklusiv. Komunikačný mix dopĺňa aj printová a OOH inzercia.

Hľadáte dobrý nápad pre spotrebiteľskú súťaž?

Potrebujete pomôcť zrealizovať súťaž vrátane celej produkcie a nasadenia do médií?

Kontaktujte nás

 

Info
Dátum:

20.07.2020

Kategória:

Graphic Design, Kampane, Video, Webdesign