Náborová kampaň pre SPŠT Trnava: rýchla, efektívna a vizuálne príťažlivá

Náborová kampaň technické lýceum SPŠT Trnava – vizuál

Náborová kampaň pre SPŠT Trnava: rýchla, efektívna a vizuálne príťažlivá

Tri týždne pred uzatváraním prihlášok mal nový odbor Technické lýceum len 7 prihlásených žiakov. Po dvoch týždňoch kampane sa na štúdium prihlásilo 91 uchádzačov. Náborovú kampaň pre nový odbor na Strednej priemyselnej škole technickej v Trnave sme pripravili v rekordne krátkom čase.

Rovnica, ktorú pochopíš na prvú

Nový odbor Technické lýceum kombinuje všeobecné vzdelanie gymnázia a praktické zručnosti priemyslovky. Preto sme ako hlavný motív vizuálu použili jednoduchú školskú rovnicu: gymnázium + priemyslovka = technické lýceum. Tým sme do rovnice dosadili premennú, vďaka ktorej bol vizuál zrozumiteľný, atraktívny pre mladých a jasne odlíšený od vizuálnej komunikácie iných stredných škôl.

Krátke reels s absolventmi školy

Na sociálne siete sme pripravili sériu krátkych videí s absolventmi školy, ktorí dnes pôsobia vo vrcholovom športe, médiách či biznise. V každom zaznela osobná skúsenosť zo štúdia na priemyslovke. Sériou videí zároveň oznamovali otvorenie nového odboru.

<

Prečo reels: krátke videá sú prirodzený formát pre mladých — v kombinácii so známymi osobnosťami fungovali ako rýchly social proof.

Svoje pohľady priniesli Michal Gašparík (bývalý tréner FC Spartaka Trnava), Martin Chynoranský (moderátor), Ján Mečiar (moderátor), Tomáš Doka (konateľ realitnej kancelárie FOIT) a ďalšie známe osobnosti. Celú sériu videí nájdete na sociálnych sieťach školy – napríklad na Facebooku.

Roztoč to na SPŠT – a získaj žolíka záchrany 

Spolu so študentami priemyslovky sme ukázali, že škola vie byť hravá, kreatívna a stále technická. Vo fotokútiku si mohli z drôtu vytvoriť vlastný tvar a roztočiť ho pomocou magnetu. Ak z toho spravili krátke video a zdieľali ho na svojom Instagrame alebo TikToku, získali žolíka – kartu, ktorou sa mohli vyhnúť jednému neohlásenému ústnemu skúšaniu.

Výsledok: Obsah tvorili priamo študenti, rástol organický reach a škola ukázala, že vie byť moderná aj zábavná.

Mediálny mix

Offline: citylighty a billboardy v Trnave
Online: Instagram, TikTok a Facebook — organicky, bez plateného boostovania
PR: regionálne médiá – Trnavský Hlas

Do kampane sme zahrnuli aj tlačovú správu o spustení odboru. Po jej publikovaní pozvala RTVS – Rádio Slovensko riaditeľa školy, Ing. Ľudovíta Šimuna, na rozhovor.

Výsledky

Vďaka kampani sa počet prihlásených žiakov zvýšil z pôvodných 7 na 91 v priebehu rekordných 2 týždňov. Veľká časť uchádzačov sa na štúdium dostala bez prijímačiek – čo znamená, že sme oslovili žiakov s výbornými výsledkami. V Testovaní 9, tzv. Monitore, dosiahli minimálne 80 % samostatne z matematiky a zo slovenského jazyka.

Kampaň ovplyvnila celkový záujem o priemyslovku – počet prihlášok vzrástol aj na ostatných študijných odboroch. 

Náborová kampaň technické lýceum SPŠT Trnava – vizuál

Spolupráca slovami klienta

Vedenie školy vyhodnotilo kampaň pozitívne nielen v číslach, ale aj v samotnom procese spolupráce.

„Oceňujeme najmä výbornú komunikáciu a promptnú reakciu. CUBE studio nám pomáha nielen pri prezentovaní nového študijného odboru, ale aj pri propagácii významných podujatí, ako sú Deň otvorených dverí, Kam na strednú či oslavy 75. výročia školy. Vďaka ich práci sa nám darí lepšie osloviť potenciálnych študentov aj širokú verejnosť. Dokážu rýchlo pochopiť naše ciele a pretaviť ich do efektívnej komunikácie, ktorá prináša konkrétne výsledky,“ povedala Ing. Jana Čechovičová, zástupkyňa riaditeľa školy.

Aj napriek extrémne krátkemu času sme vytvorili náborovú kampaň, ktorá dokázala zvýšiť záujem o štúdium. Rýchlo, efektívne a vizuálne príťažlivo.

 

Aj vám rozbehneme nadupanú kampaň!
Patrícia Borkinová

Žiadne komentáre

Odoslať komentár


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.