Archív

Ceruzko a farbička

Také ako oni. Hravé, veselé, farebné. Hneď nám bolo veselo, keď nás milá dvojica Ceruzko a Farbička požiadali o tvorbu loga. Sú farební, zábavní, energickí a ich dielničky a predstavenia pre deti sú vždy plné smiechu a zábavy. A to má odrážať aj nové logo. To predošlé...

Trnavská hudobná jar

Živé, kvetinové, hudobné. Vizuály trnavského podujatia Trnavská hudobná jar dýchajú muzikálnou atmosférou, eleganciou a kvetinovým čarom. Jednoduché ilustrácie huslí a kvetín s jemným gradientom pridávajú vizuálom vznešený ráz. 5 rozličných podujatí malo spoločný vizuál, každý sa však líšil osobitou farbou a poradím vyznačeným v štvorlístku. Vizuály aj...

Trnavské osvetové stredisko

Nová vizuálna identita V roku 2023 sme vyhrali súťaž o novú vizuálnu identitu Trnavského osvetového strediska. Redizajnovali sme logo, vizuálnu komunikáciu a v dizajnmanuále zadefinovali pravidlá, ako s vizuálnou identitou pracovať. S akým návrhom sme zabodovali? K novej vizuálnej identite sme pristúpili s úctou k minulosti a hodnotám,...

TTF Teen Theatre Fest

Teen Theatre Fest

Divadelný festival pre mládež Festival Teen Theatre Fest (TTF) organizovaný Divadlom Jána Palárika v Trnave si vyžadoval netradičný prístup a netradičné grafické výstupy. Také, ktoré by vyčnievali oproti všetkým vizuálom v Trnave. Také, ktoré by okamžite upútali mladých divákov. WTTF? What? TTF?! Áno, aj odvážne heslá patrili k...

Employer branding | SILGAN

Návrh komunikácie pre employer branding Na základe workshopov so zamestnancami a vedením spoločnosti Silgan v Novom Meste nad Váhom sme zadefinovali prvky firemnej kultúry, hodnoty spoločnosti a employer value proposition. Vznikol interný materiál, potrebný na ďalšie budovanie značky zamestnávateľa a pre externú komunikáciu sme vytvorili sériu billboardov. Ak...

Proma Frajdej

Pustiť si na Spotify headlinerov podujatia a nacítiť, čo je pre kapelu špecifické, podtrhnúť podivnosti a vyjadriť to graficky. Pre trnavský hudobný festival Proma Frajdej pripravujeme vizuál už tretí rok. Názov kapely, názov konkrétnej skladby, žáner - to všetko sa snažíme v ilustrácii zachytiť. Moderný vektor tak...

Jazzyk 2024

Návrh vizuálu pre trnavský jazzový festival „Dostať do hlavného vizuálu fotky headlinerov a vhodne ich nakombinovať s grafikou,“ zaznela na začiatku projektu požiadavka od riaditeľa Mestského kultúrneho strediska Zaži v Trnave. Kto sa už pasoval s podobnou úlohou, ten vie, že namiesto hlavného účinkujúceho vkusne zakomponovať viacerých...

Dom nábytku Albero

"Priviedol nás rozum, rozhoduje srdce." Takto sme nacítili atmosféru na prvom stretnutí s klientom v dome nábytku Albero. Claim bol na svete a rozsiahal spolupráca sa mohla začať. Niesla sa v duchu funkčnej elegancie a kvality. Čerpali sme zo základných hodnôt, ktoré si v dome...

Chutné na doma? PRETO Radoma! Reklamná kampaň.

Insight V súlade s hodnotami značky, ako aj prísľubom pre spotrebiteľov, prezentuje reklamná kampaň možnosť prípravy chutného, domáceho a dobrého jedla, ktoré je osvedčené a pochádza z bezpečných surovín. Možno ho pripraviť nekomplikovane, bez výčitiek svedomia, pretože chutí ako domáce. Spotrebiteľ sa môže na rovnakú kvalitu...

Trnavská klubovňa

Nespútaná, súčasná, odvážna. Taká je identita Trnavskej klubovne. Striedanie rezov v typografii umožňuje viaceré variácie dizajnu, dopĺňajú ju hravé grafické prvky reprezentujúce voľnočasové aktivity mládeže. Je nedefinovaná, mládežnícka, energická. Komunitný projekt v Trnave Vytvorili sme identitu pre komunitný projekt, ktorý umožňuje mladým ľuďom zapájať sa do rôznych projektov...