Archív

Branding I Agentúra HECTOR

Redizajn logotypu pre Agentúru Hector CUBE studio bolo opäť pri úspešnom projekte z Trnavy, ktorý presahuje hranice Slovenska. Redizajn loga Hector bol pri zrode našej spolupráce, ktorá pokračuje ďalej v oblasti grafických návrhov pre ich marketingovú komunikáciu doma i za hranicami. Agentúru Hector si pamätáme ako malú...

vizualna-identita-translata-cube-studio

Translata, spol. s.r.o.

Začiatočnou úlohou pre prekladateľskú spoločnosť Translata, spol. s.r.o. bola jednotná vizuálna identita. Nadčasový, prestížny a reprezentatívny koncept, ktorý bude firmu hrdo reprezentovať. ,,Kde jazyk rozdeľuje Translata spája. Kde Translata spája CUBE studio vizuálne scelí." Predkladateľská spoločnosť komunikuje niekoľkými svetovými jazykmi. Chýbal im však spoločný dizajnérsky jazyk, ktorému...

ean Investment Solutions branding

European Investment Solutions

[edgtf_blockquote text="„Predstavte si transformátor, cez ktorý prechádza množstvo podnetov a informácií, vzniká selekcia a tvoria sa unikátne nové veci, ktoré predtým neboli viditeľné.“" title_tag="h2" width=""]   Toto bola jedna z odpovedí Mariána Fandla, zakladateľa spoločnosti EIS, pri našom objavovaní idei značky European Investment Solutions. [edgtf_separator class_name="" type="normal" position="left"...

Terrabella logotyp

Terrabella

[vc_row css=".vc_custom_1476342613143{padding-top: 7px !important;padding-bottom: 8px !important;}"][vc_column][vc_column_text] ZADANIE Značka Terrabella predstavuje široký sortiment zámkovej dlažby a betónového programu. Je registrovanou obchodnou značkou firmy Klartec spol. s. r. o. Našou úlohou bolo redizajnovať brand, vytvoriť nový logotyp a následne katalóg produktov. RIEŠENIE Terrabella vytvára krásny priestor, ktorý došperkuje dom. Ženy, ktoré tvoria domov...

STM-POWER branding

STM-POWER

  Spoločnosť STM POWER poskytuje inovatívne služby v oblasti energetiky. Zadanie: Redesign logotypu a corporate design. Riešenie: Spoločnosť primárne používa vo svojej komunikácii základný logotyp. Má však 4 divízie so špeciálnym zameraním s potrebou jemného odlíšenia. Hľadali sme riešenie, ktoré dostotočne odlíši jednotlivé divízie, zároveň vyjadrí ich zameranie a bude v súlade...

zama interiér brožúra

ZAMA interier

[edgtf_blockquote text="Dlhodobo sa nám nedarilo jasne zadefinovať marketingovú stratégiu. Od začiatku našej existencie uprednostňujeme  firemnú ideu, že zákazník dostane vždy viac ako očakáva. Myslím, že tieto ciele sa nám podarilo napĺňať pomocou vysoko profesionálneho pracovného tímu, pomocou najmodernejšieho softwarového a technologického vybavenia. Problémom zostával fakt, že...