Spomedzi viacerých návrhov, ktoré sme predložili klientovi, vyhral koncept založený na jednoduchom citoslovci. A tak v súlade s claimom „ŽILINSKÁ JE MŇAM!“ štartovala reklamná kampaň, vznikli vizuály a videá, ktoré poukazovali na chuť a kvalitu Tresky Exklusiv.
Príbeh začína pod hladinou. Pretože Žilinská Treska je „To najlepšie pod hladinou“. Spod hladiny sme postupne prinášali ďalšie informácie o Treske Exklusiv, o jej zložení, pôvode a kvalite surovín i príbeh samotného tvorcu receptu tresky v majonéze. Všetko sa sústreďovalo na landing page, ktorú sme pre túto kampaň vytvorili – www.podhladinou.sk.
V treťom videu sme začali už vystrkovať rožky. V tomto období, keď sa konečne uvoľnili opatrenia po COVID19 sme si mohli dovoliť trochu rozvíriť hladinu. Reagovali sme aktuálnu situáciu. Všade dobre, doma dlhoooo. Vyzvali sme ľudí, aby zobrali tresku, vystrčili rožky a zažili s ňou letné dobrodružstvo. Na unikátnych a jedinečných miestach na Slovensku, pretože aj treska v majonéze je slovenský unikát.
Reklamná kampaň „ŽILINSKÁ JE MŇAM!“ bola komunikovaná v troch vlnách, kde hlavným komunikačným prostriedkom boli 15 a 6 sec. animované videá. Videá dopĺňala reklamná kampaň na sociálnych sieťach a v obsahovej sieti GDN (Google display network). Pre viac informácií sme vytvorili landing page www.podhladinou.sk, na ktorú sme oslovených ľudí smerovali.
PR agentúra Grape PR zároveň podporila kampaň PR článkami na najnavštevovanejších online portáloch.
Zamerať pozornosť na chuť nevznikla náhodou. Chuť je podĽa prieskumov PRETO Ryba Žilina práve ten najvýznamnejší benefit, ktorý spotrebitelia pri žilinskej Treske najviac oceňujú. Je to zároveň aj strategický záväzok výrobcu, prichádzať s inováciami, ako napr. znižovanie množstva konzervantov a zároveň prinášať chutné receptúry. „ŽILINSKÁ JE MŇAM!“ je preto aj jasným vyjadrením brandu a záväzkom voči spotrebiteľom. Je ľahko zapamätateľný a jasne sa vzťahujúci k žilinskému výrobcovi. Claim je ďalej jednoduducho rozvíjateľný v ďalších marketingových projektoch.
Stretnime sa!
20.07.2020
Graphic Design, Kampane, Video, Webdesign