ZADANIE
Navrhnúť obalový dizajn a microsite pre nový produkt – prémiový medový destilát.
RIEŠENIE
Na začiatku je vždy veľa otázok. Spochybníme zdanlivo jasné veci, diskutujeme, pozeráme na svet okolo optikou klientovho zadania a tak sa toto stáva na nejaký čas súčasťou našich životov. A tak sa za postupne začala rodiť 1000 ročná včela: Jemne extravagantná umelkyňa, ktorá ctí tradície, prináša ich do súčasného života, obohacuje ich vlastným videním a vlastným pohľadom na život.
INŠPIRÁCIA
1000 ročná včela nachádza inšpiráciu v tradíciách. Táto idea nás priviedla k ďalšiemu remeslu s umeleckým odkazom – drotárstvu. Pri pátraní po tom „správnom“ drotárovi sme boli prekvapení koľko rôznych štýlov a techník existuje! Najlepšie našej predstave zodpovedala umelecká drotárka, ktorá na základe našej skice vytvorila obdivuhodné dielko, nádherný šperk tisícročnej včely. A toto jej dielo je základnou esenciou dizajnu etikiet 1000 ročnej včely.
WEBDESIGN
V zmysle zadefinovaného charakteru značky sme pokračovali v ďalších krokoch. So zreteľom na stanovený rozpočet bolo našim cieľom aj v jednoduchej microsite vyjadriť plnohodnotne charakter značky, jej emóciu a pohľad na život, s ktorým istá cieľová skupina rezonuje. Vyjadrujú ho vytvorené texty, fotografie a celkový vizuálny štýl.