TOMAR

TOMAR

Jemné a prirodzené kampane

Pre kliniku Tomar pripravujeme už  tri roky outdoorové aj online kampane.  Hlavný slogan Jemne a prirodzene vznikol na základe internej brand analýzy, keďže Tomar pomáha ženám i mužom s krásou bez drastických zásahov do tela. To ho výrazne odlišuje od konkurencie a vytvára DNA pre ďalšiu komunikáciu.

Aktuálna kampaň je zameraná na ženy v rokoch. 

Rafinovaný megaboard

Na Bajkalskej ulici v Bratislave  nájdete od mája 2017 najnovší megavizuál s dvomi ženami. Jedna z nich sa zjavne skrýva pred vekom. Megaboard odkazuje šípkou priamo ku klinike, ktorá sa nachádza neďaleko. Podľa klienta ide o veľmi strategickú plochu na komunikáciu , keďže viaceré dámy spontánne odbočili doľava a navštívili kliniku osobne.  Vizuál je tiež východiskovým aj pre online kampaň.

Optická ilúzia

Roh megaboardu v skutočnosti ohnutý nie je, tento efekt sme dosiahli reálnou fotografiou v štúdiu s bielou plachtou. Pôvodne sme zvažovali dosiahnuť ohnutie rohu so skutočným megaboardom, ale báli sme sa, aby nám plachtu neroztrhlo alebo neodfúklo. Veríme, že náš nápad pri jazde autom upúta.

Tá plachta sa hýbe?

Áno. Na webovej stránke klienta sme vizuál s plachtou rozpracovali do cinemagraphu (fotografia, na ktorej prebieha menší a opakovaný pohyb). Cinemagraph vytvára dojem, že sa pozeráte na video.

Cinemagraphy majú svoje čaro, vizuálne sú veľmi atraktívne a dajú sa použiť v reklame ako pohyblivé bannery, či už na webe alebo na sociálnych sieťach.

Zaujalo ma to

 

 

Info
Dátum:

09.06.2017

Kategória:

Creative, Graphic Design, Photography