Pre kliniku Tomar pripravujeme už tri roky outdoorové aj online kampane. Hlavný slogan Jemne a prirodzene vznikol na základe internej brand analýzy, keďže Tomar pomáha ženám i mužom s krásou bez drastických zásahov do tela. To ho výrazne odlišuje od konkurencie a vytvára DNA pre ďalšiu komunikáciu.
Aktuálna kampaň je zameraná na ženy v rokoch.
Na Bajkalskej ulici v Bratislave nájdete od mája 2017 najnovší megavizuál s dvomi ženami. Jedna z nich sa zjavne skrýva pred vekom. Megaboard odkazuje šípkou priamo ku klinike, ktorá sa nachádza neďaleko. Podľa klienta ide o veľmi strategickú plochu na komunikáciu , keďže viaceré dámy spontánne odbočili doľava a navštívili kliniku osobne. Vizuál je tiež východiskovým aj pre online kampaň.
Roh megaboardu v skutočnosti ohnutý nie je, tento efekt sme dosiahli reálnou fotografiou v štúdiu s bielou plachtou. Pôvodne sme zvažovali dosiahnuť ohnutie rohu so skutočným megaboardom, ale báli sme sa, aby nám plachtu neroztrhlo alebo neodfúklo. Veríme, že náš nápad pri jazde autom upúta.
Áno. Na webovej stránke klienta sme vizuál s plachtou rozpracovali do cinemagraphu (fotografia, na ktorej prebieha menší a opakovaný pohyb). Cinemagraph vytvára dojem, že sa pozeráte na video.
Zaujalo ma toCinemagraphy majú svoje čaro, vizuálne sú veľmi atraktívne a dajú sa použiť v reklame ako pohyblivé bannery, či už na webe alebo na sociálnych sieťach.
09.06.2017
Graphic Design, Kampane, Photography