TAKE AWAY PRODUCTS­

TAKE AWAY PRODUCTS­

Ako archetyp klauna naštartoval koncept

Take away poháriky sú všade, kde spoločenská etiketa išla spať. Sú synonymom zábavy, slobody, voľnosti a prítomného okamihu. Personalizovaný dizajn im pridáva na originalite a autentickosti. Sú vhodné do kaviarní, reštaurácií, pre eventové agentúry, ale aj na rodinné oslavy či svadby.

Budovanie brandu v take away segmente bola pre nás nová skúsenosť. 

Chceli sme, aby aj výsledné vizuály boli nielen take away, ale aj take a breath away.

Klient prišiel s hotovým logom

Na prvý pohľad časová výhoda, ale keď začnete rozmýšľať nad koncepciou, zistíte, že by ste vedeli rozvinúť logotyp do iného vizuálneho štýlu, do väčšej symbiózy. Klient sa však rozhodol zostať verný logu, čo sme samozrejme rešpektovali, a po malom redizajne loga, sme sa pustili do vizuálov, vizitiek a storytellingu.

Prečo klaun?

Niekedy sa podarí vzácna vec. Priradiť charakter značky k niektorému z archetypov. Pre TAP je ako stvorený archetyp klauna.

Klaun pomáha prežívať prítomné okamihy a vytvára atmosféru uvoľnenia a zábavy. Klaun si môže dovoliť aj nekonvenčné správanie a chovať sa impulzívne. V minulosti zabával nielen kráľovský dvor, ale svojím jedinečným spôsobom si robil žarty z kráľovskej pompéznosti.

K radosti stačí málo. Vlastná osobnosť, chuť baviť sa a užívať život za každých okolností. Obsah (ľudia, atmosféra, témy rozhovorov) je podstatnejší ako forma (spoločenská etiketa a konvencie)

Ružovo melónový vizuál

Zábavu, neokázalosť, jemnú provokáciu a hravosť sme cielene vniesli aj do vizuálu. Krištálovú súpravu pohárov od babky už rozhodne na garden party nebudete potrebovať. Stačí take away pohárik do ruky a náladu s pocitom melónu na hlave. 

Take away vizitka

Aj k dizajnu viziky sme pristupovali neokázalo. Všetky dôležité informácie si z nej môžete jednoducho vylúpnuť a zobrať so sebou. Take away koliesko z vizitky pripomína, ako inak, papierové dno pohárika.

Interný branding

Archetyp klauna je možné preniesť aj do firemnej kultúry a priestorov. Vytvoriť „hravé“ miesto k práci.

  Chcem brand analýzu

 

Info
Dátum:

03.07.2017

Kategória:

Branding, Graphic Design