Výhodou niektorých klientov je, že vedia. Niečo im na ich vlastnoručne vytvorenej marketingovej komunikácii nesedí, ale nevedia pomenovať problém. Riešenie však majú na dosah. Vyhľadávajú, bádajú, zisťujú. Pán doktor Havrilla, právnik s korporátnou klientelou, chcel zmeniť svoj brand. Pekne od začiatku. O žiadne čiastočné zmeny nemal záujem. Keď už rediżajn, tak kompletný.
Pri kompletnom redizajne je dôležité počúvať. Od najmenšej zložky až po tvorcu myšlienky. Pýtali sme sa, počúvali a vyhodnocovali. Trochu myšacej roboty, veľa dokumentov, až sme na konci zosumarizovali kompletné myšlienky. Nazbierali sme dostatok informácií, ktoré nás každý deň posunuli ďalej.
Právnická hantírka je pre bežných smrteľníkov nepochopiteľná studnica paragrafov. Vyjadrujú sa komplikovane, bez emočne a sú vážní. My sme to riskli a ukázali sme ľudskosť.
Po komplexných analýzach sme prišli k záveru, že hlavnou motiváciou klientov je pán doktor Havrilla. Vyhľadávajú jeho právnické služby, pretože sa o ňom dopočuli len samé chvály. Blik! Havrilla je brand. Názov firmy by sme teda mali. Vytvorili sofistikovaný silný brand HAVRILLA & Co.
Ďaľším bodom programu bolo logo. K chirurgovi skalpel a pre právnika paragraf. Z bežného symbolu sme urobili Pán Symbol Paragraf. Jednoduché linkové logo. Semioticky ideálne zvládnutá komunikácia. Laicky povedané: ,,Kukneš, vidís, pochopíš.“
Príbeh celej značky HAVRILLA & Co sme zosumarizovali na kompletne novej webovej stránke. Kladieme dôraz na dôležité body, ktoré sú:
10.05.2019
Branding, Graphic Design, Photography, Webdesign