Dizajn obalu a jeho tvorba začali exkurziou po skleníkoch Branislava Oremusa, majiteľa firmy. ktorý postupne a poctivo buduje svoju firmu. Okrem kvetín pestuje vo svojich skleníkoch v Podhájskej rajčiny. Na vykurovanie používa ekologický zdroj tepla, a to termálne pramene, ktorými je mestečko Podhájska známe. Preto rajčiny dostali názov Termálne rajčiny z Podhájskej. Nielen ekologický zdroj tepla, ale ani žiadne pesticídy. A nad rastlinami romanticky poletujú čmeliaky, ktoré ich opeľujú. A ešte jeden bonus: sú to naše slovenské rajčiny od slovenského pestovateľa.
Tak sme postupne navrhli dizajn novej atraktívnejšej výsekovej formy so zohľadnením všetkých potrebných parametrov, aby rajčiny zostali nepoškodené. Po schválení nového výseku prišli na rad farby a svižnými ťahmi štetca sme vytvorili logo a namaľovali aj tých najmenších čmeliakov, ktorí si našli miesto pri svojich kamoškách rajčinách. Každý dôležitý text či piktogram má tiež svoje presne určené miesto, aby dizajn obalu plnil svoju funkciu.
O jedinečnosti gerbier a rajčín z Podhájskej sa šepká už aj na internete. Webová stránka dostala atraktívny vzhľad. Štipku slnka, zrnko farieb, za lyžicu kvalitného obsahu, kopec autentických fotografií. Celé sa to pomaly pri nízkych stupňoch zamiešalo a výsledok sme servírovali nadmieru spokojnému klientovi. Aj miestne včely si hrdo preletujú z gerbery na gerberu a tešia sa spolu s čmeliakmi. Veď už aj o nich sa konečne píše na tých internetoch.
Krátke entrée by sme mali. Celý recept nájdete TU (klikni :))
Namaľujte aj mne14.05.2017
Branding, Packaging, Webdesign