Spoluprácu s laser arénou sme začali in medias res. V teplákoch, headsetoch a s laserovou zbraňou v ruke.
Zažiť „produkt“ na vlastné zmysly sa ukázalo ako účinná cesta za hráčskym horkokrvným webom. Ešte spotení sme sa pustili do vizuality a textov.
Vyextrahovali sme tri kľúčové posolstvá, ktoré sme chceli, aby z webu www.chillpoint.sk presakovali: adrenalín, eufória, chill.
Pre klienta sme vytvorili vlastný vizuálny jazyk, výnimočný webdizajn, rozpoznateľný v konkurencii.
Identita značky ChillPoint sme postavili na jedinečnom logu. Tvorí ho typografické Céčko s vnútornými dynamickými linkami, ktoré symbolizujú virtuálny priestor. Point v strede možno chápať ako hráčsky target/aim pri prestrelkách, ale aj ako strategický bod pre zábavu, chill a oddych.
Vo vizualite pracujeme aj so známymi symbolmi z herných tlačidiel na gamepadoch. Krížik, krúžok, trojuholník pozná každý hráč Playstation, preto nám dokonale poslúžili ako prvky do backroundov na webe, do posterov, bannerov, a aj na polepy okien. Herné tlačidlo s krížikom v hráčskej reči symbolizuje ENTER, čo sme využili na vstupných dverách.
Na web sme vytvorili sériu akčných fotografií, kde si mohli protagonisti vyskúšať preskoky sudov a prekážok ako Jean Claude Van Damme či tajne číhať v labyrinte s kamenným výrazom Stevena Seagala. Okrem realistických fotografií používame vo vizualite aj postprodukčne kolorované fotografie.
V copywritingu sme sa snažili vyhnúť slovnému klišé, a tak na laserovom webe ChillPoint nájdete v textoch mascarpone, pumu, vesmír aj babku.
Pre klienta sme vytvorili zážitkový web, ktorý textovo „vytiahne“ na svetlo konkurenčné výhody laser arény, ako napr. nevšedný industriálny priestor, voľný nespútaný pohyb pri hre, veľkú plochu na teambuildingy, ale prioritne nám záležalo, aby zachytil atmosféru hru a priniesol vizuálnu emóciu.
Mám záujem o nový web03.04.2017
Branding, Graphic Design, Webdesign