V prvom rade bolo dôležité pochopiť klientov biznis, jeho rozsiahle špecifiká aj inovatívne procesy, ktoré prináša.
Proces tvorby bol plný kreovania. Počnúc namingom, claimom a pokračujúc viacerými verziami vizuálnej identity, návratmi späť a rozvíjaním nových pohľadov na vec. Brainstormingy, vzájomné podnety klienta, designera, copywritera. O tom proces tvorby a branding je.
Z popisného názvu vznikol metaforický názov. Na pomoc sme si zobrali asociácie, ktoré sa k BeeLeaf vzťahujú.
Zelené riešenia nahradila asociácia listu.
Sofistikované riešenie pre budúcnosť – asociácia včely. Tá vznikla inšpiráciou slávnej vety „Keď zahynie posledná včela, ľudstvu ostávajú štyri roky života“, ktorú vraj vyslovil Albert Einstein.
Vzniklo z jednoduchých tvarov, ktoré sú zároveň stavebnými prvkami pri ďalšej práci s vizulaitou. Ikony popisujúce činnosti alebo prvky dotvárajúce celkový vizuálny štýl BeeLeaf.
Leaf for space.
Bee for life.
Tvoríme inovatívne riešenia pre budovy, priemyselné objekty i mestá, aby sa v nich zdravo žilo a dobre pracovalo.
Klienta sprevádzame celým procesom, od úvodných analýz a posudkov, cez návrh ideálnych opatrení až po samotnú realizáciu vybraných riešení.
Kombinujeme najnovšie technológie, využívame obnoviteľné zdroje energie a cirkulárnu ekonomiku. Naše projekty eliminujú negatívne dopady prevádzky budov na životné prostredie a zároveň dosahujú energetické a prevádzkové úspory.
BeeLeaf pomáha zlepšovať životný priestor.
Pre človeka.
Pre včely.
Pre budúce generácie.
Veríme, že o tíme BeeLeaf bude ešte veľa počuť!
Aký je náš recept na dobré logo slovami našich designerov si pozrite na našom blogu v článku Recept na uspešné logo odhalený
Chcem nezáväznú ponuku na branding
17.04.2020
Branding, Graphic Design