Branding BeeLeaf

Branding BeeLeaf

Branding spoločnosti poskytujúcej inovatívne riešenia v oblasti prevádzky budov.

 

V prvom rade bolo dôležité pochopiť klientov biznis, jeho rozsiahle špecifiká aj inovatívne procesy, ktoré prináša.
Proces tvorby bol plný kreovania. Počnúc namingom, claimom a pokračujúc viacerými verziami vizuálnej identity, návratmi späť a rozvíjaním nových pohľadov na vec. Brainstormingy, vzájomné podnety klienta, designera, copywritera. O tom proces tvorby a branding je.

Z pôvodného pracovného názvu Smart building solutions vznikol BeeLeaf.

Z popisného názvu vznikol metaforický názov. Na pomoc sme si zobrali asociácie, ktoré sa k BeeLeaf vzťahujú.

Zelené riešenia nahradila asociácia listu.
Sofistikované riešenie pre budúcnosť – asociácia včely. Tá vznikla inšpiráciou slávnej vety  „Keď zahynie posledná včela, ľudstvu ostávajú štyri roky života“, ktorú vraj vyslovil Albert Einstein.

Logo presne vyjadruje túto filozofiu.

Vzniklo z jednoduchých tvarov,  ktoré sú zároveň stavebnými prvkami pri ďalšej práci s vizulaitou.  Ikony popisujúce činnosti alebo prvky dotvárajúce celkový vizuálny štýl BeeLeaf.

Celý branding a vizuálnu identitu dopĺňa claim:

Leaf for space.
Bee for life.

A krátky text predstavujúci spoločnosť:

Tvoríme inovatívne riešenia pre budovy, priemyselné objekty i mestá, aby sa v nich zdravo žilo a dobre pracovalo.

Klienta sprevádzame celým procesom, od úvodných analýz a posudkov, cez návrh ideálnych opatrení až po samotnú realizáciu vybraných riešení.

Kombinujeme najnovšie technológie, využívame obnoviteľné zdroje energie a cirkulárnu ekonomiku. Naše projekty eliminujú negatívne dopady prevádzky budov na životné prostredie a zároveň dosahujú energetické a prevádzkové úspory.

BeeLeaf pomáha zlepšovať životný priestor.

Pre človeka.
Pre včely.
Pre budúce generácie.

Veríme, že o tíme BeeLeaf bude ešte veľa počuť!

 

Chcem nezáväznú ponuku na branding

 

Info
Dátum:

17.04.2020

Kategória:

Branding, Creative, Graphic Design