ZADANIE
Značka Terrabella predstavuje široký sortiment zámkovej dlažby a betónového programu. Je registrovanou obchodnou značkou firmy Klartec spol. s. r. o. Našou úlohou bolo redizajnovať brand, vytvoriť nový logotyp a následne katalóg produktov.
RIEŠENIE
Terrabella vytvára krásny priestor, ktorý došperkuje dom. Ženy, ktoré tvoria domov a vyberajú dlažbu oceňujú jej vzhľad, kvalitu a ľudský prístup zástupcov značky.
RACIONÁLNE BENEFITY
- inovácie
- vysoký pomer kvalita/cena
- rodinná firma
EMOCIONÁLNE BENEFITY
- krása domova
- zážitky
- umenie
STORYTELLING
Rozprávanie príbehov prostredníctvom fotografií, ktoré nie sú prvoplánové. Vyvolávajú spomienky a zobrazujú zážitky prostredníctvom nedopovedaných scén. Každý v nich môže nájsť svoj vlastný píbeh.
KONCEPCIA A DIZAJN KATALÓGU
Príbeh značky podaný majstrom slova Danielom Hevierom. Pán Hevier sa pohral so slovíčkami v celom katalógu a pridal ducha hravého umenia celej značke.
Okrem technicky dokonalých produktových fotografií, katalóg dotvárajú emočné fotografie, rozprávajúce príbehy.
DLAŽOBNÉ KOCKY NAMIESTO MALIARSKEHO PLÁTNA
Daniel Hevier je autorom kresbičiek na dlažobných kockách, ktoré sa stali nevšedným darčekom pre partnerov spoločnosti. Fotografie zároveň zdobia interiér spoločnosti.
MOTÝĽ AKO PIKTOGRAM
SYMBOL MOTÝĽA
Asociácia farebnosti, krásy, harmónie tvarov – vzorov na krídlach, čistoty, zrodu (zrodenia), šťastia – hodnoty, ktoré majú vyžarovať zo značky Terrabella.
STAVBA PIKTOGRAMU LOGOTYPU
Pripomínajúca ukladanie dlažby na námestiach, nádvoriach, dvoroch či záhradách. Výstavbovým prvkom logotypu sa stáva dlažobný prvok, ukladaný v kruhovom tvare a vo výslednej kompozícii vykresluje štylizovaný tvar motýľa.