Dvaja dobrodruhovia, ktorým sa hádam nikdy nepodarilo dosiahnuť vytýčený cieľ. Ten totiž pre nich nie je dôležitý. U nich známa veta „Cesta je cieľ“ nie je klišé. Dobrodružstvo je pre nich prostriedok ako sa učiť nové veci. Takí sú Joži a Pali na cestách.
Splav Dunaja na nafukovacom člne, keď jeden z nich nevie plávať. Patagónia na koňoch, bez skúseností z jazdenia. Tak ako sa púšťajú do svojich tripov, ukazujú, že neznáme a nepoznané nie je prekážkou. Skúsenosti tiež nie sú podstatné. Ak máš nápad, choď za ním. Všetko potrebné sa na ceste naučíš a ak aj nie, nájdeš iné riešenie.
Sme radi, že máme Jožiho a Paliho v našej spoločnosti a branding zverili do našich rúk,
S Jožim sme sa stretli už pri tvorbe identity pre jeho inú firmu, branding Lama VR si môžete pozrieť tu a tu zase Branding pre cestovku Travel egg.
27.07.2022
Branding, Graphic Design