KEDY a KDE?
13.3. 2019 o 8:30 do 11:30 na Trhovej ulici č. 2 v Trnave.
Recruiting sa stáva stále viac marketingom. Silná značka nielen pritiahne nových, ale aj udržuje súčasných zamestnancov. Čo všetko sa pod silnou zamestnávateľskou značkou skrýva a ako ju budovať? Aké sú najčastejšie nedostatky pracovných inzerátov a ako sa vyhnúť najčastejším chybám v náborových kampaniach?
Seminár je praktický.
Seminár je koncipovaný tak, aby si účastníci odniesli čo najviac inšpirácie, praktických rád a nápadov do svojej vlastnej praxe. Odporúčame vám priniesť si vlastné pracovné inzeráty či ukážky vašich náborových kampaní alebo si len jednoducho pripraviť otázky, na ktoré vám v rámci diskusie lektorka rada odpovie.
Osnova odborného semináru:
– Značka spotrebiteľa vs. značka zamestnávateľa.
– Čo je to employer branding a HR marketing.
– Čo je EVP (employer value proposition) a na čo slúži.
– EVP v ľudskej reči a príklady z praxe.
– Prípadové štúdie – employer branding v korporácii a v malej firme.
– Pracovné inzeráty a popisy pracovných náplní. Čo funguje a čo nie.
– Ako urobiť efektívnu náborovú kampaň a akým chybám sa vyhnúť?
Pre koho je seminár určený:
HR riaditeľom, HR manažérom, CEO, riaditeľom a majiteľom firiem.
Lektor: Ing. Alena Mazánová, spolumajiteľka CUBE studia, ktoré viac ako 15 rokov pomáha firmám s brandingom a komunikáciu značiek. V súčasnosti sa orientuje najmä na tvorbu konceptov v employer brandingu. Stojí za koncepciou employer brandingu pre spoločnosti ON Semiconductor Slovakia, ON Semiconductor Czech republic, zdavotnú poisťovňu Dôvera a ďalšie spoločnosti.
Prihláška prostredníctvom priloženého formuláru.
Stiahnite si prihlášku