13.3.2019: Ako získať a udržať najlepších zamestnancov? Employer branding v praxi.

Ako získať a udržať najlepších zamestnancov? Employer branding v praxi.

 

 

KEDY a KDE? 

13.3. 2019 o 8:30 do 11:30 na Trhovej ulici č. 2 v Trnave.

Recruiting sa stáva stále viac marketingom. Silná značka nielen pritiahne nových, ale aj udržuje súčasných zamestnancov. Čo všetko sa pod silnou zamestnávateľskou značkou skrýva a ako ju budovať? Aké sú najčastejšie nedostatky pracovných inzerátov a ako sa vyhnúť najčastejším chybám v náborových kampaniach?

Seminár je praktický.

Seminár je koncipovaný tak, aby si účastníci odniesli čo najviac inšpirácie, praktických rád a nápadov do svojej vlastnej praxe. Odporúčame vám priniesť si vlastné pracovné inzeráty či ukážky vašich náborových kampaní alebo si len jednoducho pripraviť otázky, na ktoré vám v rámci diskusie lektorka rada odpovie.

Osnova odborného semináru:

– Značka spotrebiteľa vs. značka zamestnávateľa.
– Čo je to employer branding a HR marketing.
– Čo je EVP (employer value proposition) a na čo slúži.
– EVP v ľudskej reči a príklady z praxe.
– Prípadové štúdie – employer branding v korporácii a v malej firme.

– Pracovné inzeráty a popisy pracovných náplní. Čo funguje a čo nie.
– Ako urobiť efektívnu náborovú kampaň a akým chybám sa vyhnúť?

Pre koho je seminár určený:
HR riaditeľom, HR manažérom, CEO, riaditeľom a majiteľom firiem.

Lektor: Ing. Alena Mazánová, spolumajiteľka CUBE studia, ktoré viac ako 15 rokov pomáha firmám s brandingom a komunikáciu značiek. V súčasnosti sa orientuje najmä na tvorbu konceptov v employer brandingu. Stojí za koncepciou employer brandingu  pre spoločnosti ON Semiconductor Slovakia, ON Semiconductor Czech republic, zdavotnú poisťovňu Dôvera a ďalšie spoločnosti.

Prihláška prostredníctvom priloženého formuláru.

Stiahnite si prihlášku